این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

الان اومدم در بلاگ اسکای فکر میکنید چی دیدم آمارگیر دیدم

الان اومدم در بلاگ اسکای فکر میکنید چی دیدم آمارگیر دیدم  چقدر خوبه تا آدم دنبال یه چیزی می گرده  فوری پیدا کنه آدم حذ میکنه مطالبش رو خوندم پسندیدم اینجا مطالبش رو میزارم تا همه آنهایی که  دنبال  بهترین ها هستند هم ببینند و استفاده کنند وبلاگ آمارگیر اینگونه نوشت:  اوه این آمارگیر همه نیازهای شما رو برآورده میکنه  شنیدن کی بود مانند دیدن بعد از یه عمری استفاده کردن از آمارگیر امروز یکی از تازه ترین ها و بهترین های آمارگیر زنده  و دقیق رو اینجا معرفی میکنم مطمینم شما هم از این آمارگیر خوشتون میاد بهترین کلمه ای که می تونم برای این شمارشگر پیدا کنم باید بگم ممتاز هست به چشم آرامش میده و هر بار آدم دوست داره از این آمارگیر استفاده کنه free real time  visitor آمارگیری که  زبان فارسی هم داره و تا  مدتی هم مجانیه تا حسابی  تست کنید بهترین سایتهای آمارگیر دنیا در همین وبلاگ معرفی میشه آمارگیرها در جهان اینترنت خیلی زیاد هست اما  همیشه  بین هزاران سایت خوب  100  هستند که  بی نظیر هستند این سایت  زبان فارسی هم داره اگر هنوز در اینترنت  آمارگیری که  دلخواه شما باشه  پیدا  نکردید این سایت عالیه  در بلاگ اسکای همین الان وبلاگ آمارگیر زنده شمارشگر دقیق این وبلاگ آمارگیر رو در بلاگ اسکای پیدا کردم این سایت به معرفی  بهترین نوشته ها مطالب و معرفی آنها می پردازد دیدم آمارگیر خیلی خوب نوشته  مطالبش را خواندم دیدم عالیه فوری پسندیدم و در اینجا معرفی میکنم آمارگیر اینگونه نوشت:   راستی تاکسی زبان فارسی ایرانی هم داره و تا مدتی هم ریگان هست مجانی و رایگان بسیار سایت عالی شمارشگر بی نظیر بازدیدکنندگان در جهان تعداد آمارگیرها  خیلی زیاده ولی در بین همه ایم میلیون سایت فقط 10 تا سایت هست که از همه بهترند بهترین وب سایت امارگیر جهان کدام هست؟  real time live visitor tracking traffic free تقریبا  10   سایت  امارگیر وب سایت  شمارشگر وب و زنده در  دنیا  هست که  همه این  10  تا  خوب  هستند  اما  یک  سایت  هست  که  از بقیه  بهتره یعنی  تمام  امکانات  رو  داره  و کار  با  ان  هم  اسانتر هست  زبان  فارسی پرشین هم  داره شاید هم اسمش را  شنیده  باشید هیت استیپز هست  ادرس  کامل هست :  hitsteps.com    اما  سایتهای   دیگری هم هستند که  انها  هم  خوبه  بهتره همه اینها  را  نگاه  کنید و  از همه  لحاظ با  دقت  برسی کنید  هر کدامشان که  بهتر بود  همان را  می توانید  انتخاب کنید  نمونه های  دیگر  سایت ادرسش  هستند  reactflow.com       و این  سایت    ip.city 

همین الان یه وبلاگی دیدم میگه سکه ایکس آر پی خریده

راستشو بخواین ایکس آرپی  داره بالا میره عجیبه یه پولداری صداشو شنید

دلم میگه همین روزا  دوباره پر میشه آسمون پر از ستاره میخوام یه حالی به اون بدم  به بادام زمینی  که گفته  بدهکارم و شانسشو با  خریدن ارز دیجیتال  ایکس آرپی میخواد آزمایش کنه  هر چند با خرید من یکی  بالا نمیره  اون اینجوری نوشته   دلم میخواد همین الان یه پولدار بزرگ ارز xrp بخره آخه من همین الان این ارز ایکس آر پی  رو در این قیمت خریدم 0.56209 کاره دیگه  شاید یکی  خرید و این ارز بره بالا  اینجوری منم یه مقدار سود میکنم  بعضی  وقتها  شانسی هست آخه 5 روزه دیگه باید مقدار خداقل   5 میلیون تومان بدهکاری بدم  اگر این پول این چند روز جور بشه خیلی خوبه  خدا بزرگه  یه بار دیدی همین ایکس آر پی چی شد میره بالا و همه بدهکاریهام رو میده تازه شاید یه پولی هم مثلا  1 تا 5 میلیون هم بمونه فعلا که خریدم  برم یه لحظه نگاه کنم ببینم  این سکه بالاتر رفته یا پایینتر اومد بعدش  ادامه رو میام  مینویسم هم.ن قیمت مونده خوب آدم که نباید انتظار داشته باشه همون لحظه بخره و فوری هم بره صبر میکنم تا ببینم چی میشه باز هم روی همون قیمت مونده خوب این سکه ها اینجورین  ناگهان یکی  زیاد میخره میره بالا یا برعکس  یکی  زیاد میفروشه میاد پایین ...

0.56209

چی دیده باشم خوبه آمارگیر زنده و دقیق رو دیدم

شاید کمتر از  یک  دقیقه هم نشد  دنبال  بهترین آمارگیر بودم  فکر می کنید  چه جوری پیداش کردم در همین  بلاگ اسکای  دیدم  مطالبش رو با  دقت خوندم پسندیدم  دیدم عالیه فقط جای شما خالیه  آمارگیر اینگونه  نوشت:

کلیکهای آمارگیر تا این لحظه  آمار بازدید: ۸,۰۰۸ دقیق این آمار نشان میده این آمارگیر  موفق  عمل کرده امروز 10 مرداد ماه سال 1304 هست تا فردا هر چقدر کلیک بخوره اینجا مینویسم تا تعداد کلیکهاش  معلوم بشه اما این آمارگیر همانطور که از نامش  پیداست

حرف دل بر دل نشیند آمارگیر دقیق زنده یک سوپرایز واقعی  free reall time visitor آدم با دیدن این آمارگیر که زنده دقیق هست روح خودش هم شاد میشه اگر در این جهان اینترنت میلیونها هزاران آمارگیر باشه تنها فقط 20 آمارگیر هستند که عالی هستند یکی از این 20 آمارگیر hitsteps.com هست کدام حرف آدم رو شاد میکنه حرفی که از دل براید و واقعی هم باشه الکی  تعریف  نکنند ارزشش رو داشته باشه چون میخوان وقت بزارن  حتی 1  دقیقه هم خیلی با ارزش هست مخصوصا اگر سن از  35 هم  رد شده باشه  کدام حرف آدم رو خوشحال میکنه پیدا کردن آمارگیر دقیق در بلاگ اسکای  هر بار که آدم میاد در بلاگ اسکای یه چیز جدید و بی نظیر پیدا میکنه به دنبال آمارگیر زنده و دقیق بودم تا بلاگ اسکای رو باز کردم در همون اولین نگاه آخرین مطالب نوشته شده در بلاگ اسکای  چشمم به آمارگیر زنده افتاد گفتم این آمارگیر خودشه گفتم اگر زبان فارسی داشته باشه دیگه آخرشه دیدم داره گفتم اگر رایگان باشه نور در الا نوره دیدم مدتی رایگان هست کنجکاویم و سوالاتم  تمامی نداشت اما همه سوالات و تمام انتظاراتی که از یک آمارگیر داشتم اینجا دیدم گفتم خودشه وقت رسیدن به یه آمارگیر همینه اگر هنوز آمارگیری که دلخواهت باشه پیدا نکردی این آمارگیر زنده همون هست که همه نیازهای تو رو براورده می کنه فرض کنیم در نظر داری که کاش یه آمارگیر زنده  دقیق و نشان دهنده تعداد بازدیدکنندگان و یا حتی  به خودت بگی  کاش  یه مدتی  رایگان بود از همه مهمتر  چقدر خوب بود زبان فارسی هم داشت و خیلی از خواسته هایی که در فکرت هست  تعجب می کنی  وقتی هرچی فکر می کنی چگونه و چرا این سایت برتر جهان داره یک سایت بین میلیونها سایت  الکی  معروف و مشهور نمیشه اون همه  چیز رو  داره حتی برای  حرفه ای ترین خواسته ها و حتی  نیازهای  معمولی رو  بعدش رفع  خستگی  می کنه  مثل  بعضی  از سایتها نیست تا آدم میبینه  چشمهاش خسته میشه و پشت لپ تاب خوابش میبره  روحی رو بالا میبره انرزی میده شنیدن کی بوود مانند دیدن من هر چقدر  تعریف کنم کمه بهتره حداقل یکبار نگاه کنی  دیگه نمی تونی چشم از این سایت برداری و چشمت رو میگیره میگی  آخ  جون  خودشه این همونه که میخواستم  100 سال  جلوتر از  زمان هست اسم این سایت hitsteps.com

گشتم نبود نگر نیست فقط حرفه بگرد هست در بلاگ اسکای آمارگیر زنده رو دیدم

یک ثانیه هم نمیشه  تا اومدم در بلاگ اسکای  چشمم افتاد به وبلاگی که در باره آمارگیر زنده  نوشت نوشته ها و مطالبش رو خوندم  عادت دارم همه وبلاگها رو بخونم تا  اونی که  به درد بخور هست و برای  بقیه هم مفید هست بزارم اینجا  معرفیش کنم خانومها و آقایبان این شما و این هم آمارگیر زنده  و دقیق  همانگونه که نوشت مطالبش رو کپی کردم اینجا میزارم تا همه  استفاده کنند:

هر رورز بهتر از دیروز نامی که مشناسید و به آن افتخار میکنید آمارگیر دقیق بیابان خدا برای اینکه سبز بشه باران میخواد فکر نکن که بهترین آمارگیر دنیا را داری تا زمانی که این آمارگیر رو ندیدی بالاتر از این نه هست نه خواهد بود شنیدن کی بوود مانند دیدن نصف عمرم با آمارگیرهای  دیگه  از بین رفت الکی وقتم تلف شد تا اینکه اینو دیدم گفتم تو اونی  همونی اگر این آمارگیر زنده  دقیق رو نمی دیدم  نصف عمر دیگه ام هم تموم میشد

در آسمانها دنبالت میگشتم در زمین پیدات کردم بهترین آمارگیر دنیا در جهان میلیونها آمارگیر هست اما هیچکدومشون این آمارگیر خوشگلم نمیشه فوقالعاده هست در بلاگ اسکای  یافتن و پیداکردن آمارگیر دقیق  برای  فارسی  زبانها  از  گوگل هم بهتره بهترین آمارگیرهای  دنیا  از بین میلیونها آمارگیر کدامند همیشه  در بهترین آمارگیرها  بالاتر از  بهتر هم  وجود داره آمارگیر زنده دقیق  بازارم قبلا  خوب بود اما هر چی زمان به جلو میره این بازارم کسادتر میشه  رقیبم  روبرومه اما  بیشتر می فروشه مگه اون چی داره که من ندارم خوب باید دنبال راه چاره بگردم یادمه  قبل از اینکه اولین برف زمستان بیاد آمارگیر رو پیدا کردم  چرا  بازارم خوب نیست و هر روز هم بدتر از دیروزه خوب اینجا  باید دید چه راهی هست و دنبال  راه حل باید باشیم رقیبان دارند از آمارگیر زنده  دقیق استفاده می کنند که تا مدتی هم رایگان هست  اسم این آمارگیر شمارشگر بازدید کننده hitsteps.com هست.روشهای تازه در کسب و کار بازاریابی بدون  باتبلیغات خوب  روشهای عالی     چگونه پس از تولید فروشمان را بیشتر کنیم  چندین سایت اینجا معرفی میشه که باعث بالا رفتن  راندمان فروش میشه  reactflow  با امکانات بی نظیر این سایت اشنا شوید همه تولیدکنندگان و فروشندگان امعرفی بهترین سایتهای روز دنیا reactflow     معرفی بهترین سایتهای روز دنیا reactflow  تا مدتی هم رایگان هست ....حتما این سایت را نگاه کنید اگر مشتری شما کمه وقتی فروشگاهی تولید کننده ای یا وب سایتی  بیشتر از بقیه و رقبایش می فروشه دلیلی  داره انها به این  فنونی که ان سایت داره رسیدند شما هم می توانید دیگه نگید چرا بازارم خرابه جنسها روی دستم مونده مواردی در این سایت هست وب مستران و مدیران وب سایتها با یک نگاه تشخیص می دهند که از این سایت دیدن کنند یا بدون کلیک کردن از کنارش بگذرند تولیدکنندگان و مدیران بزرگ و درجه یک می دانند چگونه بیشتر بغروشند انها بهترین بازاریابها را استخدام می کنند تا کالایی را که تولید کرده اند بیشتر بفروشند و به بازارهای جهانی نیز صادر کنند.  ولی  بعضی وقتها با اینکه بهترین ها را با کیفیت ترینها را هم دارند اما بازار فروششان بالا نیست و یا بالاتر نمی رود رقیبان جلو زده اند چگونه باید مشتری را وادار کنیم بخرد و  مشتری خرید کند. مشتری اماده است اما شک داره بخره یا  نخره کلید موفقیت در اینجاست بدون شک این وب سایت فروش شما را بیشتر می کنه تا هر روز بیشتر از دیروز بفروشید...سایت reactflow.com   انهایی که زبان انگلیسی بلدند حداقل تا 40 درصد می توانند بیشتر بهره ببرند این سایت را ترجمه کنند و بکار ببندند  که چرا مشتری از ما  خرید  نمی کنه.... لطفا برای اینکه بیشتر در مورد این سایت بدانید وارد سایت شوید ایرانی ها هم می توانند استفاده کنند تا مدتی هم رایگان هست   یکی از این سایتها اسمش هست     hitsteps.com   تو اونی  همونی ....