این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

اولین تماس موجود فضایی با انسان

اولین تماس موجود فضایی با انسان اگر رخ دهد ان اولین انسان کیست؟ ایا پدر رونالدو هست یا پدر جعفر همسایه روبروی ما شاید هم با یک جوان 22  ساله چینی ولی از ترس کرونا به اون نزدیک نمیشه شاید هم نزدیک شد و اون رو فوری معالجه کرد و ویروس رو کاملا از همه جای  زمین  محو کرد. اما اگر اولین تماس اون با یک  شیر  درنده باشه  یا  یک  ببر  گرسنه چی؟  یعنی  فوری  سوار  بشقاب  پرنده  میشه و فرار میکنه و یا  همین  الان که  دارم مینویسم با من  تماس  بگیره و بگه  باید  همین  الان فوری  با من به  سیاره من  بیای می پرسم  سیاره تو کجاست میگه  خیلی  دوره  میلیاردها سال  نوری  طول کشید  تا  بیام  سیاره  شما رو  ببینم چی  باید به  اون  بگم اوه  نه  اون  واقعا داره میاد  به من دست  نزن  نور  شدید و سفید  دیگه  نمیتونم بنویس س سس   ......... منو با خودت  ببر  من  به  رفتن  قانعم ... خواستنی هر چی که  هست  تو  بخوای  من  قانع ام ... چه خوبه با  تو  رفتن  رفتن  همیشه  رفتن.... من و ب ا  خ  ودش داره میبره .... خیلی  از  زمین دور شدم.............................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد