این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

چاره تنها انتظاره دلم گرفت از این عذاب غربت هیجکس حرفی نزد که بشه مرهم

چاره تنها  انتظاره همیشه محتاج یک نگاهیم نه اهل  قصه گفتن نه خوندن نه صحبت دلم گرفت از بیکسی در این غربت هیچکی به من حرفی نزد که باشه  مرهم منو ببین که اینه ای برابرم نیست  چز غم کسی حتی یکشب برابرم  نیست هم طاقت قلبم نبود توی این برزخ دلال یا دال یک نوعی از  سبزی  بومی  محلی هست که با ان  خیار و  الوچه ترش  را  همراه  با  مقداری  کمی  نمک می خورند این مطالب و نوشته ها را  از وبلاگی که همین  الان در بلاگ  اسکای بدیم  برداشتم از وبلاگ بادام زمینی  که اون هم از  سایت    armin3d.com    برداشت      اون کاشت من برداشتم  من  میکارم دیگران  بردارند  ما 2 نفر حرفهای زیادی  برای  گفتن  داریم  مظفر که  عاشق  دختری  به  نام سیما شده بود در ارزوی  بدست  اوردن  او بود  اما  سیما  گفت مادرم  راضی به این  بازی  نیست  مظفر گفت  چرا راضی نیست؟ کورم  کچلم  زشتم  سیما گفت کاش  فقط کور بودی و کچل و زشت بودی تو بد اخلاق  تنبل  و میزان  سوادت کمه مظفر  اخمی کرد و  ناراحت شد گفت من می روم  تا تو  اون کسی رو پیدا  کنی که  بی  عیب و  نقص باشه  10  سال  بعدش  مظفر  برگشت انها مظفر را  نشناختند و مظفر به سیما گفت میخواهم با تو  ازدواج کنم مادر و  دختر گفت چه کسی بهتر از تو نه  کچلی  نه بیسوادی نه بی پولی  مظفر گفت  من همان مظفرم  فقط 10 سال  رفتم  خارج درس خوندم در دانشگاه  میامی و اکنون هم تاجرم هم دکتر شدم و خلاصه زیبا هم شدم انها  گفتند  همین  الان  بریم   محضر عقد کنیم مظفر گفت باشه انها  ازدواج کردند و  و  و  و  و  شب شد  نصف شب شد  و  ماه  پنهانی  از لابلای  ابرها  جابه جا  میشد  و  ناگهان  رعد و برقی  زد و سپس  هوا  روشن شد  خروس  قوقولی کرد مضفر از خواب  بیدار شد و همین  دیگه ... دلال خوردن خوشمزه هست اما خالی دلال خوردن خوب نیست  دلال را به مغداری که می خواهید  گوجه سبز  ترش بخورید استفاده کنید برای 100 گرم  الوچه یک قاشق مرباخوری یا چایی خوری که با ان شیرین چایی را که شکر داخلش  ریخته  شده  به  هم می  زنند البته  شاید  الان  دیگه  اون  مینی  قاشقها  پیدا  نشه چون خودم  سالهاست که  ندیدم ولی هر چی که هست از  قاشق  غذا خوری کوچکتره حتی از  قاشق  مرباخوری هم کوچکتره بعضی از این قاشقهای کوچک عکس میکی موس هم  روشه که هم  چنگالش هم بنگالش  شکل میکموز رو داره اما  چگونه در هوای  گرم تابستان  خنک شویم؟ هوای گرم بدن خنک و سرد میطلبه تا از حالت  رخوت و  خستگی  بیرون  بیاد اب دوغ  خیار عالیه  خیار  رو میشه  با  دلال  خورد و خیلی همن  خوشمزه میشه ....منبع از وب سایت    armin3d.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد