این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

پدری 28 ساله گفت پسرم کتانی میخواد که برای من گرونه نمیتونم بخرم چیکار کنم؟

پدری 28 ساله گفت پسرم کتانی میخواد که برای من گرونه نمیتونم بخرم چیکار کنم؟ به اون گفتم که چیکار کنه  اما یکی دیگه هم  مردی 51 ساله که از من هم سنش  بزرگتره گفت خیلی دلم گرفته و با اینکه فوق  لیسانس  هستم و درامدم در ماه نزدیک به6 میلیونه از پس این خرج و مخارج زندگی بر نمیام گفت اگر میتونی کمک فکری به من بکن تا من هم اسایش و روی خوش  زندگی  رو  ببینم به اولی گفتم تو پسرت چند سالشه گفت 8 سال داره گفتم با پسرت بشین با محبت و  دوستانه در یک فضای صمیمی با اون حرف بزن به جای  اینکه  روی  سرش  داد بزنی بگی این کتانی گرونه و 600 هزار تومان برای من خریدنش  سخته به اون بگو درامدم 2 میلیون هست و اگر این کتانی رو بخرم در زندگی  دچار مشکل میشم بگو پسرم تو همه  دنیای منی بگو  درامدم 2  میلیونه و من دلم میخواد برات بخرم اما به خاطر اینکه  درامدم  کمه  نمیتونم ولی اگر  300 هزار تومانی  میخوای برات میخرم من دلم میخواد به جای خریدن  کتانی  فکرت رو بهتر کنم تا تو در اینده فردی مفید بشی اونوقت میتونی  وقتی بزرگ شدی و من پیر شدم  کمک حال من باشی و به اون محبت کن اولی یک ماه بعدش منو دید گفت مشکلم حل شد پسرم  میگه الان حتی حاضر نیست  300 هزار تومانی براش  بخرم و میگه  ارزانتر بخر کتانی  پاره میشه اما  به جاش  فکرم رو بساز و  خیلی خوشحال بود اما  دومی که میگفت خیلی کتاب  خونده و نمیتونه با این همه  معلومات زندگی خودش رو  درست کنه گفتم  شما  ظاهرت که خیلی خوبه و معلومه پر از  استعداد هستی اما  ادمهای  بزرگ هم بعضی مواقع در  زندگی مشکل براشون پیش میاد به نظرم شما که 3  نفر هستین با این پول  راحتتر میتونی  زندگی کنی  و  درامدت هم  خوبه تازه  زیاد هم هست اگر 20  میلیون هم  داشتی باز هم همه رو  خرج می کرد  حالا مشکل تو چی هست گفت خانومم هر بار میخواد بره مهمانی  در جشنی  تولدی  چایی شرکت کنه لباسهای گران میخواد و اون در هر هفته لباس تازه میخواد گفتم خانوم شما میزان  تحصیلاتش حتما  خیلی کمه گفت اره  تا  کلاس  پنجم  ابتدایی درس خونده گفتم بهترین کار اینه  حقوقت رو که میگیری  همه  رو بده  به  خانومت و بگو پول  خرج یکماه  تو رو  به تو  بده  بقیه  برای  خودش  و میتونه همه رو خرج کنه شاید اینجوری  اون  پول رو که  ببینه  دیگه  دلش  نیاد  خرج کنه ولی این دومی  رو  دیگه  ندیدم تا بفهمم زندگیش  به چه صورتی شده  .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد