این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

گفته بودم رول نمیتونم بکنم چون فکر میکنه رباتم الان درست شد roll

گفته بودم رول نمیتونم بکنم  چون فکر میکنه  رباتم الان درست شد  roll راه حل رو پیدا کردم درست شد  دوباره میتونم  رول کنم roll   و بیتکوین رایگان بگیرم مشکل اینجا بود که سایت فکر می کرد  رباتم بیشتر  وقتها  وقتی  میبینم  هیچ  راه  حلی نیست  بهترین کار  چه در گوشی موبایل  یا در لپتاب یا کامپیوتر یا هر  وسیله دستگاه  دیگر خاموش کردن ان و  5  دقیقه  صبر کردن هست  حداقل  5  دقیقه  بیشتر  مشکلات  به  نظر میاد به خاطر اینترنت باشه بیشتر وقتها با  این کار  ساده  خیلی از مشکلات حل میشه چون این ساده ترین راه برای  همه  مشکلات  کامپیوتری و اینترنتی که از سایت  ارمین تری دی  یاد گرفته بودم   armin3d  com    رول میکردم و بیتکوین رایگان می گرفتم الان 2 روزه تا رول راستی تاکسی یه چیزی میخوام برم داخل سایتی که بیتکوین رایگان میده قبلا راحت می رفتم رول میکردم و بیتکوین رایگان می گرفتم الان 2 روزه تا رول رو کلیک میکنم میگه تو ربات هستی و اگر نیستی  رفرش کن این نوشته میاد Please refresh the page to prove you are not a robot.  من رفرش می کنم کلیک میکنم دوباره ایم میاد  10 بار یا کمتر یا بیشتر باید این کار رو بکنم  ایا یه بار اجازه بده یا نده  هر یکساعت هم یکبار میزاره رول کنم کسی از شما  در ارز دیجیتال که به صورت رایگان با رول کردن میشه  گرفت  بلده چیکار باید کرد؟ اگر تجربه ای  دارین  لطفا  بگین شاید  خیلی ها  این مشکل رو داشته باشند....از این لینک می توان  استفاده کرد و هر چقدر دلتان می خواهد بیتکوین تو اونی که همه راههای  سخت رو هموار می کنی  تو همونی که اگر با من بمونی  منو از ارزو  سیراب می کنی تو اونی لینک  بیتکوین رایگان همین الان در مرورگر بالای  فایرفاکس یا کروم بزار و کلیک کن فوری در همان لحظه  بیتکوین میگیرید لینک:  https://cryptotabbrowser.com/5190152
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد