این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

وبلاگی دیدم الان میگه کلیک نخورده به کما رفته هاها ها در باره امارگیر نوشته

کسی از روی  دلسوزیکلیک نمیکنه  باید  نیاز  داشته باشه یا  خوشش بیاد  به  هر حال  امیدوارم از کما بیرون بیاد و یکی  کلیک کنه  مگه  وبلاگ یا  سایت هم  خسته میشه یا  کما میره؟ خوب عزیز من مریض من حتما که  نباید کلیک  بخوره  تو  بنویس  خدا  بزرگه  یکی میاد کلیک میکنه اسم وبلاگ بادام زمینی هست یه روز میبینی  10 تا کلیک میخوره یه بار میبینی 20 نگران نباش تا شب  هنوز خیلی مونده مطالب تو رو اینجا معرفی میکنم تا کلیک بخوره وبلاگ من همیشه حداقل  5  تا  15 تا  کمی بیشتر یا کمتر کلیک میخوره نوشتی که: یکنفر کلیک کنه از کما میاد بیرون وبلاگم به کما رفت علتش رو نمیدونم چرا به کما رفت شاید به خاطر این وبلاگم خسته هست که  امروز تا این  لحظه که 16 ساعت میگذره  هیچ بازدیدکننده ای  نداشت با اینکه  پست و مطلب هم  حداقل  4 تا گذاشتم اما  هنوز  در کما هست امروز در باره امارگیر شمارشگر وب نوشتم  به اینصورت اما  یک  کلیک هم نخورده اگر وبلاگم تا  فردا  کلیک  نخوره  اختمالا باید برایش  دکتر خبر کنم دکتری که یک  اکپل بزنه بیدارش کنه خوب مطالبی که نوشتم اما کلیک نخورد   free real visitor time    دقیق و زنده  شمارشگر وب  hitsteps.com    مثلا میخوای در باره یک سایت امارگیر بنویسی یه جوری تایپ میکنی یا  میگی  که درسته منظورت رو من میفهمم اما  یه جوری  بگو که همه بفهمند یک ماشین شاسی بلند به رنگ سیاه میبینی  میای میگی یک ماشین  بلند سیاه  دیدم این جوری  هر ماشینی که بلند هست رو ادم  تصور میکنه مثل  اتوبوس کامیون دقیق بگو شاسی بلند یا سایت امارگیر زنده شمارشگر وب میخوای بگی vd;jtgh,.;hlقثشزفبمخص.زخئ  ju[f k;kdn  تعجب نکنید اسم سایت reactflow isj   وقتی به زبان فارسی اسم هر سایتی رو بنویسید این شکلی در می اید مانند ریکت فلو یا  reactflow  فرض  کنید در جستجوی سایت گوگل هستید و در فایر فاکس یا کروم که من همیشه  چروم میخوندم فکر می کردم  چروم  درسته تا اینکه  اقای  مهندس بیلی به من گفت تو چرا  همیشه  همه  سایتها  رو اشتباهی  می گی مثلا همین سایت کروم رو چروم میگی  یا سایت  ریکت فلو رو ریکت فلاو می گی  نزدیکه  بگی  فلاور هوس  ساندویچ  فلاور کردی  بگو گفتم اخه  جروم اولش  ch     داره مگه سی با اچ مگه میشه  که یا میشه  چه  یا  شه گفت همین کارها رو میکنی از تو خوشم میاد مثل یک  شاسپر هستی شاسپرها همه  دوست داشتنی هستند  اون  گفت  اول باید  انگلیسی خودت رو  خوب کنی چون اینجوری  همیشه  هر جایی ممکنه  اشتباه کنی....منبع  از وبلاگ    noaran.blogsky.com  ......اگر تو خوب نگی پس از من هم انتظار دقیق نداشته باش....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد