این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

عجیبه هر با دنبال چیزی میگردم در اینترنت پیدا نکنم در بلاگ اسکای هست آمارگیر زنده

عجیبه هر با دنبال چیزی میگردم در اینترنت پیدا نکنم در بلاگ اسکای هست آمارگیر زنده همین الان اومدم در بلاگ اسکای  قبل از آمدن در بلاگ اسکای  در اینترنت در جستجوی  سایت یا  وبلاگی بودم در باره آمارگیر نوشته باشه اینجا دیدم:

معرفی بهترین آمارگیر زنده دنیا همیشه آخرین حرف میمونه آخرین حرف تا زمانی که  دوباره  دیداری یا حرفی  شنیده بشه این هم آخرین حرف هست معرفی بهترین آمارگیر زنده دنیا همیشه آخرین حرف میمونه  amargirsite.blogsky.com

زمانی برای پیشرفت و خرید و فروش کالا از تولید به مصرف نیاز به  تبلیغات اینترنتی نبود کم کم اینترنت اومد و نیازها بیشتر شد و رقیبانی که زودتر ماجرا رو می فهمیدند سریعتر رشد و سود می کردند در زمان جدید اینترنت با تبلیغاتش  دیا رو در همه کارها  گرفته بعضی وقتها از خودمان می پرسیم چرا رقیب من از من بیشتر می فروشه و روز به روز هم داره ترقی می کنم در حالیکه من هم جام خوبه هم فروشگاه اینترنی و غیر اینترنتی دارم چند برابر هم از ون بزرگتره اما ینجا  اون رقیب  چیزی فهمیده که تو هنوز نمی دونی اون از آمارگیر استفاده میکنه و نقاط  صعف و قدرت  خودش رو پیدا می کنه  لحظه به لحظه اون با آمارگیر میبینه مشتری چرا  به کالا نگاه کرد اما  نخرید شاید از رنگش  از نوع بسته بندی  خلاصه هر چیزی خوشش نیومده باشه  کم کم از  راه  آمارگیر می فهمه که اوه این مدل  این رنگ این شکل بیشتر  فروش داره آنوقت مدل رو بیشتر تولید میکنه و سود بیشتر میبره و خیلی از چیزهای دیگه همیشه آخرین حرف در آخرین دیدار باقی میمونه ....       بهترین آمارگیر زنده  جهان  که هم زبان فارسی داره هم  مدتی  رایگان هست اسمش هست : hitsteps.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد