این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

اون خوشحال شد و گفت یافتم سایت امارگیر را که معرفی کردی همین خیلی عالیه

کاش زودتر این سایت رو پیدا می کردم خوب شد  امروز اومدم  در  بلاگ اسکای  و  وبلاگتو  دیدم  و  پسندیدم  اما من هم میخوام  یه خبر خوب به تو  بدم  چون تو  معرفی کردی  یک  امارگیر رو  من هم  پیشنهاد می کنم اگر  برای  رونق  در  تجارت  کسب و کار  هستی  یا  فروشگاه  داری  فرقی نمیکنه  واقعی باشه  یا  اینترنتی این سایتها  حتما  به  دردت  میخوره  اسم  سایتها  اینها  هستند یکی یکی  معرفی میکنم   pingmeter.com    اما   یک سایت  دیگه هم هست   ip.city    ببین اهان داشت یادم می رفت  این سایت  3  سال  زمان میبره  تا  درست  بشه  کلیک کن این یکی  رو  نگاه کن    reactflow.com   خوب  ممنونم دنبال امارگیر سایت هستم پیدا  نکردم کجاست؟ اونی که بهترین سایت باشه؟ پایین همین مطلب...  اونی که میخواستی  توی  غبارها  گم شد  مرغی  شدو  پشت  حصارا  گم شد ..ولی یه چیز جالب پشت  دیوارها  دنبالش  نگرد  نیست  در  گوگل هست اوه تو هم داری دنبال  امارگیر  می گردی اگر من پیدا  کنم  در همین قسمت می نویسم بگرد پیداش می کنی  جوینده  یابنده هست در اینترنت خیلی  سایتها هستند که  عالی هستند  فقط باید  وقت بزاری  بگردی  پیداش کنی یه لحظه  اجازه بده  یه لحظه صبر کن اهان الان در گوگل  نوشتم چند تا  وب سایت  اومد  میلیونها  سایت  اومد  خوب  حالا  چند تا رو  نگاه می کنم خوب  که  نگاه کردم  بین  این همه سایت  این سایت  بی  نظیره دیگه  نگرد  پیدا  شد نگرد که  دیگه  نیست این سایت رو نگاه کردم  دیدم  خیلی  خوبه آخه خدا این سایت چقدر خوبه آدم حض میکنه آمارگیر آنالیز شمارنده وای  هر چی بگم  کم  گفتم از این سایت  خوب با  یک  نگاه عاشق این سایت شدم  وای هر چی بگم کم گفتم از سایت خوبت واقعا با یک دل که هیچی 100 دل عاشق شیفته و کشته مرده این سایت شدم  سایتی که جلوتر از زمان است آمارگیر وب سایت   آمار گیر زنده بازدیدکنندگان سایت شما دقیق  Hitsteps Real Time Web Analytics That Make Sense

log.hitsteps.com/

Hitsteps Analytics is a powerful real time website visitor manager, it allow you to view and interact with your visitors in real time.

یک سایتی معرفی کن بگو اگر چیزی میتونه برای کارم مفیدتر باشه کسب و کارم رو بهتره کنه

یک سایتی معرفی کن بگو اگر چیزی میتونه برای کارم مفیدتر باشه کسب و کارم رو بهتره کنه روشهای جدید  و نو این سایت به  معرفی  بهترین سایتهایی که مربوط به  روشهای جدید کسب و کار هست می باشد بعضی وقتها  روشهای  قدیمی  جواب  نمیده ...پینگ متر چیست؟    what is  pingmere  .....

راههای  نوین در بازاریابی ...اگر شما تولید کننده هستید  یا  مدیر هستید یا  به  دنبال  راههای  نوین در بازاریابی هستیدو تولید کننده و به  دنبال  فروش  بیشتر  پس  از  تولیدات  یا  برنامه  مدیریت  برای  کارمندان  خود هستند و غیره .... می خورد  .....   STATUS PAGES

Public status pages to show your website or services uptime and downtime to your visitors. Under your own subdomain. It can be password protected.


SMS AND VOICE CALL

Once a downtime is confirmed from multiple location for a specified amount time time and recovery action failed to bring it back online, we will call, SMS or email you.


DNS FAILOVER

By Integrating Nameserver providers API such as Cloudflare, you can have your website DNS automatically changed to your backup server upon downtime until your main server is recovered.


ONLINE DETECTOR

Detect number of online visitors on your website when a downtime occured and annouce number of online visitors over notification.


Every Single Minute Counts,

Simultaneous multiple location scans

You can choose scans to be made from multiple locations and customize intervals  . معرفی می کنم از  امارگیر شمارنده  دقیق تا میزان فروش چند برابر امروزه اینترنت حرف اول را میزنه  و به دنبال راه نو و پیدا کردن  فن اوری  چدیدتر از  اینترنت هستند ...به  من معرفی کن .... به من سایتی معرفی کن بگو اگر چیزی میتونه برای کارم مفیدتر باشه کسب و کارم رو بهتره کنه    به من سایتی معرفی کن بگو اگر چیزی میتونه برای کارم مفیدتر باشه کسب و کارم رو بهتره کنه این سایت مخصوص شماست ..   skilledgenius.com   .ایا تولیدکننده هستید  مشتری  برای  کالای  شما کم هست؟ ایا به دنبال  سایتی   هستید که بدون  تبلیغات میزان  فروشتان را  چندین  برابر  بیشتر کنید؟ فرض کنیم  یخچال شما  خراب  شده  چیکار میکنید؟ فوری  به  دنبال  تعمیرکار می گردید؟ به خودتان میگین اخ  چرا  خراب شد و سوالاتی که ذهن شما را مشغول میکنه همیشه بهتره به دنبال  جواب و راه حل  باشیم ...این وبلاگ به معرفی بهترین وبلاگها و سایتها می پردازه همه این سایتها رو نگاه کن هر کدوم از این  سایتها میتونند ابزار  مفیدی  باشند برای اینکه در کسب و کارت  موفق  باشی  هر کسی  در  اینترنت که  تجارت  میکنه یا تولید کننده  هست  یا  مدیریت  میکنه یا  کارمندی  داره  ..... skilledgenius.com      امروز reactflow.com

   سال 2020 را هم  دیدیم هیچی  نشده 20 روز از  سالن  جدید  گذشته و عجیبه که  عمر  ادم  چه  زود می گذره ...هنوز  فکر  می کنم در سال  1368  هستم ...و  باورم  نمیشه  به این زودی 30  سال  شده  درست کردن چنین سایتهایی معمولا 2  سال  زمان میبره و تا  بخواد معروف بشه ان هم با تبلیغ در گوگل میشه 3  سال امروز این سایت خوب رو دیدم معرفی می کنم  نمردیم سال 2020 رو هم دیدیم هزاران سایت در ماه اینجا معرفی میشه امروز نوبت این سایته    reactflow.com  خوب باید  خدا را  شکر کرد که عمری به ما  داد و بتوانیم زندگی  کنیم معرفی بهترین و نمونه ترین و برترین سایت در جهان علم و فن اوری امروز در باره این سایت بی نظیر که ممکنه  شما  اسمش  را  شنیده باشید یا  بار  اول  باشه  من که  تا  دیدم  پسندیدم reactflow.com    وبلاگ نقش  موثر  و  مهمی  در  مشهور کردن سایتها داره  به  شرطی  که  سایت هم قابل  تعریف و تمجید باشه از میان  میلیاردها وب  سایت می  بینیم که  فقط  100  سایت  برتر  در  الکشا  هست  اما  این  سایتها  رقابت  تنگاتنگی با هم  دارند  و هر  لحظه  ممکنه  یک  سایت بیاد بالاتر و  در  لیست  100   سایت  برتر  جهان  قرار  بگیره  و  یک  سایت هم  از  100  سایت  بره  پایین  خوب  پس  از  معرفی کردن سایت  در  باره  یخچال حرف می  زنیم ذای گرم؟ نه! به هیچ وجه غذای گرم را درون یخچال قرار ندهید، زیرا اینکار باعث می شود دمای یخچال افزایش یابد و کمپرسور مجبور است دو برابر کار کند تا دمای یخچال را به درجه ای که تنظیم کرده ایم برساند. مصرف برق نیز افزایش می یابد و کارآیی یخچال هم به شدت پایین می آید.  هزاران سایت در ماه اینجا معرفی میشه امروز نوبت این سایته    reactflow.com


درب یخچال را بسته نگه دارید. اکثر مردم عادت دارند که درب یخچال را بی دلیل باز کنند و به دنبال خوراکی بگردند.

بهداشت یخچال را فراموش نکنید. سعی کنید به صورت مرتب یخچال را تمیز کنید. همچنین پاک کردن برفک و یخ زدگی یخچال باعث می شود کارآیی دستگاه بهتر شود.

آیا نحوه تنظیم دمای یخچال فریزر هیمالیا، الکترواستیل و امرسان متفاوت است؟

نحوه کار با درجه یا ترموستات تمامی برندهای یخچال تقریبا شبیه به هم است. تنها تفاوت، نوع نمایش درجه می باشد. در بعضی یخچال ها درجه به صورت عدد نمایش داده می شود و در بعضی دیگر ممکن است به صورت کلمه (colder, normal, cold) نمایش داده شود. بعضی از یخچال ها هم درجه را به صورت گرافیکی نمایش می دهند، اما کارایی همه مثل هم است.


چرخاندن درجه به سمت راست (در جهت گردش عقربه های ساعت)، باعث سرد شدن دمای یخچال و چرخاندن درجه به سمت چپ (خلاف جهت گردش عقربه های ساعت) نیز سبب گرم شدن دمای داخل یخچال می شود. بنابراین نحوه تنظیم دمای یخچال هیمالیا و نحوه تنظیم دمای یخچال الکترواستیل، امرسان و یا سایر برندهای یخچال تفاوتی باهم ندارند.


همچنین دمای مناسب یخچال و فریزر الکترواستیل، هیمالیا و سایر برندها نیز تفاوت آنچنانی ندارد. همانطور که اشاره شد، دمای مناسب یخچال فریزرهای الکترواستیل، هیمالیا و غیره بین ۲ تا ۵ درجه سانتی گراد معمول است.

این سایت هم خیلی  خوبه ip.city 

تنظیم درجه یا دمای یخچال سامسونگ در تابستان

طبق اعلام سایت رسمی سامسونگ، دمای مناسب یخچال سامسونگ در طول سال ۳درجه سانتی گراد و دمای مناسب فریزر آن ۱۹- درجه سانتی گراد است. سامسونگ همچنین پیشنهاد می کند که یخچال خود را ۵ الی ۱۰ سانتی متر از دیوار فاصله دهید تا بهره وری یخچال کاهش نیابد.


تست ترموستات یخچال  فردا هم یک یا 2  سایت معرفی می کنم مانند  hitsteps.com   یا   pingmeter.com


 این سایت مخصوص شماست ...ایا تولیدکننده هستید  مشتری  برای  کالای  شما کم هست؟ ایا به دنبال  سایتی   هستید که بدون  تبلیغات میزان  فروشتان را  چندین  برابر  بیشتر کنید؟ فرض کنیم  یخچال شما  خراب  شده  چیکار میکنید؟ فوری  به  دنبال  تعمیرکار می گردید؟ به خودتان میگین اخ  چرا  خراب شد و سوالاتی که ذهن شما را مشغول میکنه همیشه بهتره به دنبال  جواب و راه حل  باشیم ...این وبلاگ به معرفی بهترین وبلاگها و سایتها می پردازه امروز reactflow.com

   سال 2020 را هم  دیدیم هیچی  نشده 20 روز از  سالن  جدید  گذشته و عجیبه که  عمر  ادم  چه  زود می گذره ...هنوز  فکر  می کنم در سال  1368  هستم ...و  باورم  نمیشه  به این زودی 30  سال  شده  درست کردن چنین سایتهایی معمولا 2  سال  زمان میبره و تا  بخواد معروف بشه ان هم با تبلیغ در گوگل میشه 3  سال امروز این سایت خوب رو دیدم معرفی می کنم  نمردیم سال 2020 رو هم دیدیم هزاران سایت در ماه اینجا معرفی میشه امروز نوبت این سایته    reactflow.com  خوب باید  خدا را  شکر کرد که عمری به ما  داد و بتوانیم زندگی  کنیم معرفی بهترین و نمونه ترین و برترین سایت در جهان علم و فن اوری امروز در باره این سایت بی نظیر که ممکنه  شما  اسمش  را  شنیده باشید یا  بار  اول  باشه  من که  تا  دیدم  پسندیدم reactflow.com    وبلاگ نقش  موثر  و  مهمی  در  مشهور کردن سایتها داره  به  شرطی  که  سایت هم قابل  تعریف و تمجید باشه از میان  میلیاردها وب  سایت می  بینیم که  فقط  100  سایت  برتر  در  الکشا  هست  اما  این  سایتها  رقابت  تنگاتنگی با هم  دارند  و هر  لحظه  ممکنه  یک  سایت بیاد بالاتر و  در  لیست  100   سایت  برتر  جهان  قرار  بگیره  و  یک  سایت هم  از  100  سایت  بره  پایین  خوب  پس  از  معرفی کردن سایت  در  باره  یخچال حرف می  زنیم ذای گرم؟ نه! به هیچ وجه غذای گرم را درون یخچال قرار ندهید، زیرا اینکار باعث می شود دمای یخچال افزایش یابد و کمپرسور مجبور است دو برابر کار کند تا دمای یخچال را به درجه ای که تنظیم کرده ایم برساند. مصرف برق نیز افزایش می یابد و کارآیی یخچال هم به شدت پایین می آید.  هزاران سایت در ماه اینجا معرفی میشه امروز نوبت این سایته    reactflow.com


درب یخچال را بسته نگه دارید. اکثر مردم عادت دارند که درب یخچال را بی دلیل باز کنند و به دنبال خوراکی بگردند.

بهداشت یخچال را فراموش نکنید. سعی کنید به صورت مرتب یخچال را تمیز کنید. همچنین پاک کردن برفک و یخ زدگی یخچال باعث می شود کارآیی دستگاه بهتر شود.

آیا نحوه تنظیم دمای یخچال فریزر هیمالیا، الکترواستیل و امرسان متفاوت است؟

نحوه کار با درجه یا ترموستات تمامی برندهای یخچال تقریبا شبیه به هم است. تنها تفاوت، نوع نمایش درجه می باشد. در بعضی یخچال ها درجه به صورت عدد نمایش داده می شود و در بعضی دیگر ممکن است به صورت کلمه (colder, normal, cold) نمایش داده شود. بعضی از یخچال ها هم درجه را به صورت گرافیکی نمایش می دهند، اما کارایی همه مثل هم است.


چرخاندن درجه به سمت راست (در جهت گردش عقربه های ساعت)، باعث سرد شدن دمای یخچال و چرخاندن درجه به سمت چپ (خلاف جهت گردش عقربه های ساعت) نیز سبب گرم شدن دمای داخل یخچال می شود. بنابراین نحوه تنظیم دمای یخچال هیمالیا و نحوه تنظیم دمای یخچال الکترواستیل، امرسان و یا سایر برندهای یخچال تفاوتی باهم ندارند.


همچنین دمای مناسب یخچال و فریزر الکترواستیل، هیمالیا و سایر برندها نیز تفاوت آنچنانی ندارد. همانطور که اشاره شد، دمای مناسب یخچال فریزرهای الکترواستیل، هیمالیا و غیره بین ۲ تا ۵ درجه سانتی گراد معمول است.

این سایت هم خیلی  خوبه ip.city 

تنظیم درجه یا دمای یخچال سامسونگ در تابستان

طبق اعلام سایت رسمی سامسونگ، دمای مناسب یخچال سامسونگ در طول سال ۳درجه سانتی گراد و دمای مناسب فریزر آن ۱۹- درجه سانتی گراد است. سامسونگ همچنین پیشنهاد می کند که یخچال خود را ۵ الی ۱۰ سانتی متر از دیوار فاصله دهید تا بهره وری یخچال کاهش نیابد.


تست ترموستات یخچال  فردا هم یک یا 2  سایت معرفی می کنم مانند  hitsteps.com   یا   pingmeter.com

 ا

تا من باشم کار امروز رو به فردا نسپارم راستش اوایل کرونا بود

کرونا در اوج  بود  کی  جرات می کرد بره  دکتر  اون  هم  مطب نه بلکه  از ان  بیمارستانها  درمانگاههایی که  همه اونجا هستند  شلوغه  به هر حال  بد هم نشد  نرفتم  چون  2 ماه یا  3  ماه  از این  دندان  بیشتر  کار  کشیدم  اما  اینبار  دیگه  عذابم  داد  10  روز شده  بود  گفتم  بادا  باد  دل رو  زدم  به دریا  رفتم  دندان پزشکی گفتم  راحت میشم  دیگه  درد  نمیگیره  و  دکتر میدونه  چی  کار کنه  یا  دندان  عقل  رو  میکشه یا  یه  دارویی میده  خوب میشم  دقیقا پس از کشیدن  دندان  عقل همان لحظه  احساس  کردم  عقلم  کم  شده و از اون همه  عاقل  بودن هم  خسته شده بودم  و  رفتم به  30 سال  عقبتر چون اون موقع  دندان  عقلم  تازه داشت  رشد می کرد خیلی حالا  عقل  داشتم  هم.ن رو هم از دست  دادم  هر چند  2  تا  دندان  عقل  دیگه  دارم  راستش نمیدونم  واقعا  این  دندانها  دندان  عقل  هستند واسه همینه  پس از کشیدن  2 تا  از 4  دندان  عقل  یکمی  بی عقلتر شدم  قبلا  خیلی بیشتر می  دونستم  همه  می گفتند  این  دانستنیهاست و چیزی  نمیشه  بهش یاد  داد   درد دندان وادارم کرد برم دندانپزشکی اولش تنبلی می کردم یک روز شد 2 روز درد بدتر شد گفتم فردا میرم اما در روز سوم درد کمتر شد فکر کردم خوب شدم بادمجان سرخ کردم مرغ سرخ کردم خلاصه چای و هر چی که دلم میخواست خوردم روز چهارم دوباره درد گرفت 2 ماه پیش درد دندان داشتم اما با 3 روز نخوردن چیزهایی که برای دندان و لثه ضرر داره مانند غذاهای سرخ کردنی اینجور چیزها و مصرف اموکسی سیلین و نحوردن چای داغ به مدت 3 روز خوب شد یادم رفت که اصلا دردی داشتم هوا هم سرد بود و زمستان هم بود دوران اولیه ظهور کرونا بود کی جرات می کرد بره دکتر انهم دندان خلاصه نه خلاصه نگو همه رو بگو وقت داریم اوکی باشه بعد از 2 ماه 10 روز پیش اولین درد شروع شد در این مدتی که درد نمی کرد اجیل هم هر روز می خوردم حداقل یک یا 2 مشت 2 ماه قبل هم اجیل می خوردم که درد دندان شروع شده بود یادم میاد هندوانه خوردم و ماست فکر میکردم شاید گرمی گرفتم اما 2 ماه پیش در کمتر از 3 روز خوب شد اثری از درد نبود و لثه ها هم خوب بودند اما اینبار خوب نمی شد armin3d.com هر کاری می کردم تنبلی رو گذاشتم رفتم صبح دکتر هر چند دکترها همه بیشترشون از ساعت 3 بعد از ظهر باز می کردند تا اینکه دل به دریا زدم رفتم دکتری که در درمانگاه بود قبلا هم انجا رفته بودم و راضی هم بودم اینبار دیگه عکس هم نگرفت گفت دندانت رو بکشم بهتره خیلی خراب شده تو خراب من الوده نشو بهر من قصه بیهوده نخور تو سفیدی من سیهم خسته ای گم کرده راهم تو به هر جا در پناهی من به دنیا بی پناهم اه ه اه ... قصه ام بشنو از یادم ببر بهر من غصه بیهوده نخور دکتر دندان رو کشید دردی نگرفت 2 تا امپول بی حسی هم زده بود و اومدم خونه 3 تا بستنی لیوانی هم خریدخه بودم قبل از دکتر رفتن مرغ با سبزی و عدس پخته بودم خوردم گفتم شاید گرسنه ام بشه بعدش از درد نتونم بخورم فعلا 5 ساعت گذشته دارو هم داد کلاموکس و ام دی فن هر 2 تا رو خوردم روش نوشته هر 8 ساعت یک عدد خدنی هم به اون صورت نیومد ولی قبل یادمه دندان کشیده بودم خون زیادی اومد اما همان روز هم خونش بند اومد و اموکسی سیلین و استامینوفین داده بود حالا ببینم تا فردا چی پیش میاد ورم کمی کمتر شده و غذا هم ارام ارام خوردم 2 عدد ران مرغ خریدم پختم قیمتش شد 12 هزار تومان امروز پنجشنبه 25/2/99 اردیبهشت ماه هست ...منبع از وبلاگ noaran.blogsky.com

بساز و بفروش فقط با 10 میلیون تومان

چگونه با  فکر کردن می توان راحت زندگی کرد و مانند  پولداران  درخشید؟ ایا  واقعا  میشه  یک  اتوبوس خرید با  10  میلیون  اره  اما  باید  200  نفر با هم پول بزارند تا  کم کم رشد کنند  چگونه میشه با 10 میلیون تومان صاحب اپارتمان 10 طبقه شد؟ ایا میشه با کمترین پول که حتی یک موتور هم نمیشه  با  این  ده میلیون تومان پول خرید و شاید فقط  یک  دوچرخه  نو تازه با این 10 میلیون تومان خرید  حتی  در حال حاضر یک  کیف  زنانه هم با 10 میلیون  نمیشه  خرید  منظورم  کیف  درست  حسابی هست که باید  20  میلیون تومان پول  داد  تا  اون رو  خرید اما  وقتی صاحب  ساختمان 10  طبقه  شدید می توانید  راحت ان کیف  20 میلیونی رو  بخرید هر چند  کسی که  توانسته  اپارتمان با 10  میلیون  بخره  هرگز پول برای  اینجور چیزا  نمیده اما برسیم  به  سر  اصل  مطلب  که  با 10 میلیون معجزه کنیم و پس از گذشت 5  سال  صاحب یک اپارتمان  شویم که ارزوی  هر کسی هست برداشت این مطلب از   noaran.blogsky.com    است  و  همچنین    moarafi.blogsky.com    شما 10 میلیون تومان پول  نقد دارید باید 10 نفر  پیدا کنید  یکی برق کار یکی بنا یکی  گچ کار و هر کدام از اینها پس از پایان کار یک ساختمان همه هر 10  نفر  شریک می شوند و چون  مزدی برای کار  نمی خواهند پس  راحت می توانند با هم  این  ساختمان یک طبقه را بسازند سپس  2  طبقه  پس از  5  سال  10  طبقه همیجور برید جلو  پس از 10  سال  20  طبقه و اخرش  10  اپارتمان  100  طبقه.چگونه میشه با 10 میلیون تومان صاحب اپارتمان 10 طبقه شد؟ ایا میشه با کمترین پول که حتی یک موتور هم نمیشه  با  این  ده میلیون تومان پول خرید و شاید فقط  یک  دوچرخه  نو تازه با این 10 میلیون تومان خرید  حتی  در حال حاضر یک  کیف  زنانه هم با 10 میلیون  نمیشه  خرید  منظورم  کیف  درست  حسابی هست که باید  20  میلیون تومان پول  داد  تا  اون رو  خرید اما  وقتی صاحب  ساختمان 10  طبقه  شدید می توانید  راحت ان کیف  20 میلیونی رو  بخرید هر چند  کسی که  توانسته  اپارتمان با 10  میلیون  بخره  هرگز پول برای  اینجور چیزا  نمیده اما برسیم  به  سر  اصل  مطلب  که  با 10 میلیون معجزه کنیم و پس از گذشت 5  سال  صاحب یک اپارتمان  شویم که ارزوی  هر کسی هست برداشت این مطلب از   noaran.blogsky.com    است  و  همچنین    moarafi.blogsky.com    شما 10 میلیون تومان پول  نقد دارید باید 10 نفر  پیدا کنید  یکی برق کار یکی بنا یکی  گچ کار و  یکنفر مصالح فروش یکی هم  زمین  داشته باشه سود   رو  دوباره  بردارن  ادامه  بدن هر کدام از اینها پس از پایان کار یک ساختمان همه هر 10  نفر  شریک می شوند و چون  مزدی برای کار  نمی خواهند پس  راحت می توانند با هم  این  ساختمان یک طبقه را بسازند سپس  2  طبقه  پس از  5  سال  10  طبقه همیجور برید جلو  پس از 10  سال  20  طبقه و اخرش  10  اپارتمان  100  طبقه.......

معرفی بهترین سایت امروز چیست؟ چقدر تولید شده چقدر فروخته شده؟

چه اندازه موجود هست همه در مقیاس جهانی  ان هم به  صورت  زنده و پخش  مستقیم دقیق  و بسیار  عالی  مثل  سایتهای  دیگه که  قبلا  معرفی کردم  مانند    pingmeter.com     یا  سایت    ip.city    و  یا  این سایت    reractflow.com    همه  این  سایتها  و  سایتهایی  که  اگر  وارد  وبلاگ  شوید  می بینید  با  1000  خبر  جدید و  تازه از  دنیای  وورلد امروز چقدر ماشین  فروخته  شده؟  چقدر  ادم  سیگاری  مرده چقدر ذخایر مونده  خوب  این  اطلاعات رو اگر  داشته  باشید  می توانید  بهتر برنامه ریزی کنید و با  سرمایه خودتان کار کنید مثلا می خواهید بدانید هزینه صرف شده برای بیماریهای ناشی از چاقی در آمریکا برای امروز (دلار آمریکا)
  اما  سایتی که  امروز در اینجا  معرفی میشه  اسمش   هست:  ....... www.worldometers.info/fa

7.783.886.159
جمعیت کنونی جهان
 
50.810.847
متولدین امسال
 
165.576
متولدین امروز
 
21.331.611
مرگ و میر امسال
 
69.513
مرگ و میر امروز
 
29.479.236
رشد جمعیت در سال جاری
 
 
حکومت و اقتصاد
$ 6.488.322.740
هزینه های بهداشت و درمان توسط کشورهای جهان برای امروز (دلار آمریکا)
 
$ 4.440.444.559
هزینه های آموزش توسط کشورهای جهان برای امروز (دلار آمریکا)
 
$ 2.023.169.457
هزینه های نظامی توسط کشورهای جهان برای امروز (دلار آمریکا)
 
24.569.843
تولید امسال خودرو
 
50.650.708
تولید امسال دوچرخه
 
127.890.150
رایانه های فروخته شده در این سال
 
 
جامعه و رسانه ها
970.780
کتابهای جدید منتشر شده امسال
 
205.596.936
روزنامه های منتشر شده امروز
 
287.966
گیرنده های تلویزیون فروخته شده امروز
 
2.795.223
تلفن های همراه فروخته شده امسال
 
$ 125.341.560
هزینه صرف شده برای بازیهای رایانه ای برای امروز (دلار آمریکا)
 
4.557.140.712
کاربران اینترنت در جهان
 
112.753.217.156
تعداد نامه الکترونیکی ارسال شده امروز
 
2.951.067
مطالب افزوده شده به وبلاگ ها برای امروز
 
334.170.563
تویت امروز
 
3.082.785.640
جستجو های انجام شده امروز در گوگل
 
 
محیط زیست
1.886.204
جنگل های از دست رفته امسال (هکتار)
 
2.539.341
زمین های زراعی از بین رفته به دلیل فرسایش خاک امسال (هکتار)
 
13.109.748.217
دی اکسید کربن (CO2) متصاعد شده امسال (تن)
 
4.352.339
کویر زایی امسال (هکتار)
 
3.551.646
مواد شیمیایی سمی رها شده در آب و هوا و خشکی توسط صنایع در این سال (تن)
 
 
غذا
842.938.305
افراد دچار سوء تغذیه جهان در حال حاضر
 
1.693.096.463
افراد دارای اضافه وزن جهان در حال حاضر
 
756.446.387
افراد دچار چاقی جهان در حال حاضر
 
13.217
مرگ و میر ناشی از گرسنگی امروز
 
$ 248.967.305
هزینه صرف شده برای بیماریهای ناشی از چاقی در آمریکا برای امروز (دلار آمریکا)
 
$ 81.705.307
هزینه صرف شده برای کم کردن وزن در آمریکا برای امروز (دلار آمریکا)
 
 
آب
5.145.751
مصرف آب این سال (میلیارد لیتر)
 
305.407
مرگ و میر ناشی از بیماریهای مرتبط با آب در این سال
 
801.213.024
افراد بدون دسترسی به آب آشامیدنی سالم
 
 
انرژی
201.728.614
مصرف امروز انرژی در جهان (کیلو وات) از :
 
171.722.788
- منابع غیر قابل تجدید (کیلو وات)
 
30.378.570
- منابع قابل تجدید (کیلو وات)
 
1.264.041.524.798
انرزی خورشیدی دریافتی امروز زمین (کیلو وات)
 
41.374.494
نفت استخراج شده امروز
 
1.509.105.630.776
نفت باقی مانده (بشکه)
 
15.738
زمان اتمام نفت (روز)
 
1.095.988.003.505
گاز باقی مانده (واحد)
 
57.684
زمان اتمام گاز (روز)
 
4.316.708.950.808
ذغال سنگ باقی مانده (واحد)
 
148.852
زمان اتمام ذغال سنگ (روز)
 
 
سلامت
4.708.076
مرگ و میر در اثر بیماری های واگیر دار
 
2.756.672
مرگ و میر کودکان زیر 5 سال
 
15.419.250
سقط جنین امسال
 
112.097
مرگ و میر مادران به هنگام زایمان در این سال
 
41.782.461
 
 
2.978.579
مرگ و میر ناشی از سرطان امسال
 
355.737
مرگ و میر ناشی از مالاریا امسال
 
6.542.164.825
سیگار های مصرف شده امروز
 
1.812.998
مرگ و میر ناشی از استعمال سیگار
 
907.071
مرگ و میر ناشی از مصرف الکل
 
388.908
خودکشی های امسال
 
$ 145.085.608.262
هزینه صرف شده برای مواد مخدر غیر قانونی (دلار آمریکا)
 
489.567
تلفات ناشی از تصادفات جاده ای امسال