این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

ما در برابر هم مسیولیم هر حرفی که میزنیم ممکنه سرنوشت یکی رو تغیر بده

پس باید یا  بهتره  چیزی  بنویسیم که اون  یک  نفر  خوشبختر بشه  حتی یکقدم به  جلو هم اثر  روحی  روانی  خوبی  داره  موقیت  اون  یعنی  موفقیت من  و  در کل  همه دیدم واقعا  همونجوری که دوست داشتم  نوشته  خودش هم گفته  خودمونی از  کلمات  قلمبه  سلمبه  استفاده  نکرده  تا  برای  همه قابل  هضم باشه برای  هضم شدن  غذاها کمی  قدم  زدم اینجوری خودمونی تر میشه همه ما مثل همیم چون ما به هم عادت کردیم  فرض کنیم من الان می نویسم sport and sleep and food is  good    یعنی هم غذا هم خواب و هم  ورزش  خوبه  اینجا  هم  انگلیسی یاد دادم هم معنی انرا حالا این به عنوان  مثال بود هر یادگیری  هر  چقدر هم کم باشه یعنی زندگی  بهتر کردن هست بدون یادگرفتن  همانی هستیم که هستیم دانش  بجوی .....نه برای  پ.ل  برای  بهتر زندگی  کردن پول هم  زمانی که ادم  بیشتر بدونه  ممکنه یک جایی به درد بخوره مثلا یک  کارخانه  داری در یکچایی برای  دوستانش  یا  همکاراش  به  زبان  انگلیسی  داره  حرف میزنه میگه من به یک نفر که  زبان  انگلیسی بلد باشه  نیاز  دارم شما هم  بیکار هستید ولی  انگلیسی شما  خیلی خوبه این حرفها رو هم  شنیدید  میرین  جلو  میگین  بیکارم  اون هم که نیاز  داره شما  رو  راحت  استخدام میکنه ...

تمیز کنه حلب زن کارش سخته ها اون بالا در ارتفاع من که از بلندی وحشت دارم
از قبل درست کرده بود در قورمه سبزی گوشت و بادمجان سرخ کرده هم بود پس حسابی خوش گذشت یعنی
همین اولش می گم 2 مدل سبزی ها رو دادی چند مدل کوکو درست کرد؟ همانطور که گفتم از وب سایت armin3d.com برداشت کردم
سالها کوکو سبزی درست می کردم اما میدیدم مزه اش فرق میکنه چرا کوکو سبزی که من درست می کردم با بقیه ادمها فرق می کرد؟ مثلا می رفتم مهمانی خونه یکی از اشنایان یا فامیلها یا دوستان انها کوککوه سبزی درست می کردند وقتی می خوردم می دیدم به به چه مزه خوشمزه ای داره می اومدم خونه خودم درست می کردم باز هم خوشمزه نبود تا اینکه چند روز پیش رفتم بازار سبزی فروشان زیکان افری گفتم اقای سبزی فروش گفت بله گفتم سبزی کوکو دارین گفت بله گفتم به من میذین گفت حتما گفتم به اندازه یکنفر ادم یا به مبلغ 4 هزار تومان بده اون وقتی داد از تعجب خشکم زد اون چند رقم سبزی داد جعفری و شوید و چند رقم دیگه اوردم خونه درست کردم دیدم بله خودشه این کوکو سبزی های مختلفی میخواد من قبلا فقط از چعفری و تخم مرغ استفاده می کردم تازه فهمیدم اون چیزی که من درست می کردم از زمین تا اسمون با سبزی کوکوکوکو فرق داره اصلا کوکو سبزی نبود اومدم نزدیک خونه تعریف کردم ماجرا رو برای یکنفر از خنده روده پر شد گفت سالها می خوردی گفتم اره 'گفت سبزیهاتو بده من برات درست کنم دادم درست کرد وای چقدر خوشمزه بود 2 مدل درست کرد گرد و پهن و کلفتتر مثل سربازی در دوران سربازی بهترین کوکوسبزی ها رو میخوردم ه

چیکاری کردی وبلاگت مشهور شد؟ از اینجور مطالب به درد بخور نوشتم مثل پمپ اب

البته  این  نوشته ها رو از سایت بسیار  خوب    armin3d.com    برداشتم  تعمیرکار گفت قابل تعمیر نبود و نو خرید

راستش برای من دیجیتال جدید نیست قدیمی هست از اون متنبع گرد که به رنگ قرمز و ابی هم هست تعمیرکار میگفت بیشتر خانه ها الان از دیجیتال استفاده می کنند که گرونتره
اخرش نفهمیدم چرا تیوب داخل منبع اب می ترکد عیب تیوپ علتش چرا تیوب می ترکد منبع اب چرا چکه چیکه می کنه؟ چند روزی پمپ اب صدای زوزه و حالت قطع و وصل شدن رو می کنه صداش کم و زیاد میشه بنظرم مشکلی پیش اومده یعنی خرابی از چیست؟ ایا ابگرمکن من خرابه یا عیب و ایرادی در پمپ ابش پیش اومده 2 یا 4 روز تحمل می کنم اخرش میرم پایین نگاه می کنم می بینم ظاهرش که سالمه دوباره چند روزی می گذره باز هم همانطور هست حتی بعضی مواقع ابگرمکن دیواری سینجر خاموش و روشن می شه ولی هنوز این اتفاق در حال حمام کردن پیش نیومده ولی نه الان یادم اومد یکبار واقعا در حال حمام کردن خاموش شد اما در موقع شستن ظرفها هر روز که می گذشت بیشتر خاموش می شد به ناچار با کبریت روشن می کردم اخه غندکش سالهاست که خرابه و جرقه نمی زنه خوب همسایه منو دید گفت پمپ ابت فکر می نم نیاز به سرویس و تعمیرکار داره یه دیجیتال بخر خیال خودت رو راخت کن اون گفت یکی قبلا خریده 360 هزار تومانه حتما الان گرونتره زنگ زدم به تعمیرکار گفت ساعت 5 غروب میاد اما نیومد به یکنفر دیگه زنگ زدم اون اومد منبع رو که به شکل گلنی فلزی بود کامل عوض کرد با دستمردش که 30 هزار تومان گرفت و منبع اب رو هم 190 تومان خرید 320 هزار تومان در کمر از 10 دقیقه خوب زندگی همینه خرج داره اگر ابی که نیاز داریم بیش از اندازه ظرفیت منبع باشه خاموش و روشن میشه اتومات می کنه به مرور زمان منبع پوسیده میشه و اون تیوچ هم کهنه تر میشه رسوبات و شن و زنگ زدگی عوامل خراب شدنش هستند.

نتیجه واقعی ایران با مالی 1 بر 0 به سود ایران تمام خواهد شد پیشبینی هست

تیم ملی رو باید تشویق کرد چه  ببازه  چه  ببره  اما  خیلی  باخت دیگه  باید یه فکر بهتری کرد مگه نه؟ اره پیش میاد دیگه کاریش هم نمیشه کرد همه تیمها رو که نمیشه با 5 گل شکست داد به هر حال  نتیجه 1  بر 0  و 2  بر 0  خوبه مگه نه؟  اره راضی هستم به این نتیجه تیم ملی قنا در  رده بندی  فیفا 54 هست که از نظر  فیفای  جهانی  این تیم  قوی  محسوب می شود حتی در تیم  پورتو  همانجایی که  طارمی  بازی می کنه  بازیکن داره همانجایی که  دلبر خانه داره اما نتیجه پایانی مالی چند چند شد با  غنا چون ایران  هنوز  بازی نکرده نمیشه  گفت  چند شدند فقط میشه پیش بینی کرد 3 بر 1  به سود ایران میشود اما غنا  با نتیجه 3 بر 0  به  مالی باخت این بازی امروز سه شنبه در تاریخ 22/7/99 در ورزشگاه امیر انتالیا  برگزار می شود  فکر میکنم  40  هزار  نفر هم  تماشاگر  بتوانند  بنشینند یا  سرپا وایسن  ببینند  نتیجه پایانی بازی مالی با غنا چند چند شد؟ غنا حریف قبل از ایران با مالی بود و چون تیم مالی قوی هست و در 3 بازی قبلش هم شکست نخورده و در رده بندی فیفا مکان 56 را دارد که رتبه بدی هم نیست تا لحظاتی دیگه تیم ملی فوتبال مالی به دیدار تیم ملی افوتبال ایران می رود این مسابقه پر از هیجان امروز در حالی به دیدار مالی می رود که مالی قبل از انجام این مسابقه تدارکاتی وو دوستانه با گینه 2 بر 2 مساوی کرده بود و با 3 گل نیز نتجه این بازی را به نفع خود کرده بود و غنا را با همین نتیجه 3 بر 0 شکست داد در ساعت 17:44 دثیقه روز سه شنبه در در ترکیه انتالیا ورزشگاه انتالیا با مالی دیدار می کنه نتیجه پایانی این بازی را هم در این سایت هم از طریق پخش زنده مالی و ایران از شبکه انلاین تلویزیون می توانید ببینید. منبع از وب سایت armin3d.com

ایا هنوز دلخوشی هست ایا میشه هنوز هم خندید اگه میشه چه جوری؟

ایا هنوز دلخوشی هست ایا میشه  هنوز هم خندید اگه میشه  چه  جوری؟ همیشه در هر حالی یکطرف شادی هست یک طرف  غم هست اما اینجا  یک مشکل بزرگی هست نصف ادمها باید  غمگین بشن تا نصف دیگه ادمها  شاد بشن نمیشه  همه با هم خوشحال  باشند اگر یکی  از  ادمهای  غمگین پاشو میزاره بین ادمهای  خوشحال  تا  بخنده  اون حالت  موقتیه  هر لحظه  دوباره  برگرده  به جای  اولش  اما  چه  جوری میشه  همیشه  شاد و خوشحال بود شرایطش فقط در فکر  ادم هست  و فقط فکر اگه این فکر همین  بمونه همینی هستی که هستی و تا ابد هم همینه همین الان فکر کن بری یک لیوان اب بخوری  3  ثانیه  بری توی  رویا و احساس  خوشبختی  می کنی  میبینی همه در فکر و رویا هست و احساس  لذت می بری اما  چرا  فقط  در رویاست  چون  باید  رویا رو عملی کنی همین فردا  عملی نمیشه  اما  فردای 10  سال  دیگه  عملی میشه فقط باید  پولدار شد پول زیاد خیلی زیاد حداقل  800 میلیارد به بالا  اما  چگونه میشه به این پول  رسید منی که100 میلیون هم ندارم خوب ببین  مک دونالد از اولش  چی داشت؟ سعی کرد یک  رستوران کوچک بازکنه بعدش  شد 2  تا  بعدش  3  تا  از  3  که  بگذره  جرقه  میلیاردر شدن رو  زده بعدش  شعبه هایش را در جهان زیاد کرد اونی که  الان  10  تا  اپارتمان 100   طبقه داره  اولش  خونه برای  زندگی  نداشت فکر کرد عملی کرد ممکنه  چند بار هم  شکست خورده باشه  پولش  رو خورده باشن  اما  هر بار  سعی کرد  دوباره  بلند بشه  اخرش  رودخونه  از  هر  طرف که  بره میرسه به دریا و بزرگ میشه  از اونجا میرسه میشه  اقیانوس...........................................................

چگونه املت المانی درست کنیم بعدش بخوریم؟

املت خوشمزه هست اما ملت  المانی  یه  چیز دیگه  هست  املت قارچ و گوجه فرنگی آلمانی

داخل یک ماهیتابه داغ شده دو سوم کره را ذوب کنید و به آن قارچ ها و گوجه فرنگی های خردشده را اضافه کنید و به مدت سه تا چهار دقیقه هم بزنید تا بپزند.

تخم مرغ ها را به همراه یک قاشق غذاخوری آب داخل یک ظرف مناسب بریزید و به آرامی هم بزنید.


بعد به تخم مرغ ها مقداری نمک ، فلفل ، پنیر، جعفری و ترکیب قارچ و گوجه را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.


کره باقی مانده ی را داخل ماهیتابه با دمای کم، ذوب کنید و بعد ترکیب تخم مرغ را داخل ماهیتابه ریخته و کمی هم بزنید.


بعد بگذارید به مدت 5 تا 6 دقیقه روی حرارت بپزند و سطح زیرین آنها طلایی رنگ شود. سپس آن را برگردانید تا طرف دیگر آن نیزحرارت ببیند و به رنگ طلایی در بیاید.


املت قارچ

املت قارچ و گوجه فرنگی آلمانی


نکات تکمیلی در مورد املت قارچ

املت قارچ جزو غذای ملل - آلمانی میباشد

زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 10دقیقه

و زمان پخت و انتظار آن در حدود 10دقیقه میباشد .

املت قارچ را می توانید در وعده صبحانه - میان وعده - پیش غذا - سرو کنید .

توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب میباشد