این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

معرفی بهترین سایتهای دنیا وبلگ آمارگیر در باره بهترین آمارگیر زنده نوشت

آمارگیر  زنده  و  دقیق  همین الان در  بلاگ اسکای  وبلاگی  دیدم  که  خیلی  عالی نوشت  این  وبلاگ  در باره  بهترین آمارگیر  زنده  جهان نوشت  اون  اینگونه  نوشت: برای سایتهای فروشگاهی  و  تولیدکنندگان آمارگیر میتواند خیلی مفید باشه در جهان تعداد بسیار  زیادی آمارگیر وجود داره که بین  یک  میلیون آمارگیر  100 تا  از آنها  بهترین هستند  اما  آمارگیری که  زبان  فارسی را هم بتواند پشتیبانی  کنه و مدتی هم  رایگان است  بهترین آنها  هیت استیپز هست. این آمارگیر جلوتر از زمان  خود است free real time visitor  این آمارگیر در بین  100 آمارگیر دنیا  یکی  از  بهترین آنهاست   hitsteps  com اسمش هست. آمارگیر می تواند برای  همه تولیدکنندگان  مفید باشه چرا میتونه مفید باشه؟ چون چرا رو کاشتیم  بالا نیومد الان سرم درد می کنه و حال  آمارگیر زنده  شمارشگر  دقیق بازدید کنندگان  از سایتها  و فروشگاهها را ندرام اشکالی  نداره  میتوانی  الان  ضبط کنی  بعدش  سر فرصت  سردردت خوب شد  حال  داشتی  نگاه کنی  این آمارگیر طوری  ساخته و پرداخته  شده که  می توانی  هر زمانی که  دوست  داری  نگاه کنی  مثل  روزنامه  رو  میمونه و  تاریخ  انقضا  نداره 100 سال  جلوتر از  زمان خودش  هست اما یه  پیشنهاد  اول  بررسی کنیم  چرا  سرت  درد میکنه راه  و  روش درمان  انواع  سردردها سایت   reactflow  را  به خاطر بسپار  و  همچنین سایت    hitsteps    هر 2  تا  سایت آخرش    com    داره تا مدتی  هم  رایگان و  مجانی هست  زبان  فارسی هم  را  پشتیبانی  میکنه   در بین  100 سایت  معروف  جهان  قرار  داره خوب حالا  بریم  دنبال سر درد آمار چی میگه؟ آمارها نشان میده خیلی ها سردرد دارند شما کدام قسمت از سرت درد میکنه بعضی وقتها سردرد ممکنه  به خاطر کم آبی بدن باشه و یا استرس یا کمبود خواب یا ضربه ای  قبلا وارد شده اما الان یادتان نمیاد. تو بگو کجای  سرت درد می گیره؟ حسن تو هم بگو رضا تو هم بگو سیما شما هم سرت درد میگیره افسانه  شما کجای سرت درد میگیره مریم میگه  وسط سرم  درد می کنه اکبر میگه  قسمت جلو بالای پیشانی تو چی  تو هم بگو تویی که  نمیشناسمت  علل مختلف تیر کشیدن سر و درمان آن ، این که آیا لازم است به دکتر مراجعه کنید و … مقاله زیر را تا آخرش را  بخوانید. در بدن ما گیرنده های درد وجود داشته و مواد شیمیایی مختلف ممکن است حس درد را در ناحیه های خاصی از بدن القا کنند. به علت تنوعی که در سیستم عصبی و گیرنده های آن وجود دارد انواع مختلف سر درد ها هم ایجاد می شود. به طور مثال: سر درد های خوشه ا ی سر درد های میگرنی

سر درد سینوسی

سر درد های ناشی از تومور و …

جالب است بدانید که یکی از علائمی که در تمامی موارد بالا وجود دارد عارضه ی تیر کشیدن درد در سر است. تیر کشیدن در واقع اصطلاحی برای درد عمق داری است که می تواند دارای محل مشخص یا نامشخص باشد.

این سیایت هم بسیار خوب است  reactflow  com    

فلج بلز چیست

تیر کشیدن سر بیشتر در چه بیماری هایی اتفاق می افتد؟

معرفی نانو کوین همین الان در وبلاگی دیدم

معرفی کرده نانوکوین و در باره  نانو ارز  دیجیتال  نانو نوشته    nano what is  nano? نحوه کار این ارز بسیار ساده است. تو این پروژه همه ی داده هایی که مربوط به تراکنش های خرید و فروش ارز دیجیتال نانو هستن، تو بلاک چین های جداگانه و اختصاصی که به هر کاربر مربوطه، ذخیره میشن. به عبارت دیگه هر کاربر مسئول نگهداری از اطلاعات خودشه. استفاده از این روش به ما کمک میکنه که موجودی کیف پولمون همیشه بروز باشه. همچنین به شکل ایمنی از این داده ها حفاظت بشه. با این وجود همه ی داده ها در کنار هم یه بلاک چین منسجم رو میسازن که میتونه به فعالیت خودش بدون هیچ مشکلی ادامه بده.  در حال حاضر الان نانو در پایینترین قیمت خودش  قرار داره که  بهترین  زمان برای خرید آن است چون نانو  خبر  نمیکنه  ناگهان  بالا میره.  قیمت  نانو  در حال  حاضر 0.00005637  هست.

بیشتر تمرکز و انرژی تیم توسعه دهنده ارز نانو به تامین سرعت تراکنش ها اختصاص پیدا کرده. اما این موضوع بر خلاف چیزی که عموم مردم تصور میکنن، باعث نشده که کارمزد تراکنش ها افزایش پیدا کنه. در واقع سیستم این ارز دیجیتال به نحوی طراحی شده که با انجام تراکنش با استفاده از توکن های این شبکه، نیازی به پرداخت هیچ گونه کارمزدی نیست. به عبارت دیگه هزینه ای که پرداخت میکنین، صفره. ارز های دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین هر روز بیشتر از قبل پیشرفت میکنن. همچنین هر روز به تعداد پروژه هایی که تو این حوزه وجود دارن افزوده میشه. هر پروژه ای که نتونه خودش رو مطابق با فناوری های روز بلاک چینی ارتقا بده، توان رقابت با پروژه های جدید رو نداره. امروز میخوایم در مورد ارز دیجیتال نانو باهاتون صحبت کنیم. این ارز در نتیجه تغییراتی که تو یکی از رمز ارز های قدیمی بازار ایجاد شده، بوجود اومده.

تو این مقاله میخوایم اطلاعاتی کاملی رو در مورد اینه که ارز دیجیتال NANO چیست و چطور و چرا بوجود اومده؟ بهتون بدیم. علاوه بر اون در مورد اهداف و آینده نانو بحث میکنیم و ویژگی های مثبت و منفی اون رو آنالیز میکنیم. البته محتویات این مقاله به همین جا ختم نمیشه. در انتهای این مقاله قیمت نانو رو مورد بررسی قرار میدیم و پیش بینی هایی که در این مورد وجود دارن رو براتون بازگو میکنیم. در مجموع تو این مقاله قراره همه ی جوانب مختلف پروژه Nano رو بررسی کنیم. به همین خاطر اگه قصد خرید نانو رو دارین، بهتره که این مقاله رو به هیچ عنوان از دست ندین.

پروژه ارز دیجیتال نانو چیست؟
ارز دیجیتال نانو چیست؟

نانو از نظر کاربرد و هدف تو اون دسته از پروژه هایی که برای راحت تر کردن فرآیند پرداخت بوجود اومدن، دسته بندی میشه. با استفاده از این ارز میتونین به شکلی ساده، ایمن و سریع و بدون پرداخت کارمزد به سراسر جهان پول بفرستین. این پروژه به نحوی طراحی شده که بعضی از بزرگترین محدودیت ها و ایراداتی که تو سیستم های قدیمی پرداخت وجود داشتن رو برطرف کنه. البته نانو فکری هم بحال ارز های دیجیتالی مدرن و مشکلاتشون کرده و برنامه هایی رو برای رفع این ایرادات داره.

به زبان ساده تر نانو یه پلتفرم نظیر به نظیر هستش که توی اون از یه ساختار داده ای و زنجیره ای از بلاک های خاص و منحصر به فرد استفاده شده. با استفاده از این ویژگی ها، افرادی که از این رمز ارز استفاده میکنن، بدون اینکه به ساختار های متمرکزی نیاز داشته باشن، میتونن پول و ارزش رو با هم مبادله کنن. تو شبکه ارز دیجیتال نانو از الگوریتم جدید و منحصر به فردی به نام نمودار جهت دار مستقیم (DAG) استفاده شده. در ادامه بیشتر در مورد این الگوریتم، مزایا و نحوه کارش صحبت میکنیم.

تاریخچه و خالق اصلی  پروژه نانو
اولین بار ارز دیجیتال و پروژه نانو تو سال 2015 بوجود اومد. خالق اصلی این پروژه شخصی به اسم کولین لماهو (Colin LaMahieu) بود که یه مهندس نرم افزار با سابقه و خبره هستش. البته در ابتدا اسم این پروژه ری بلاکز (RaiBlocks) بود. این پروژه سال ها با همین اسم فعالیت میکرد تا ایمنکه مدیرانش تصمیم گرفتن اسم برند تجاریشون رو عوض کنن. یکی از دلایل اصلی این تیم برای چنین اقدامی، شناخته شدن بیشتر و بازاریابی بهتر برای این ارز دیجیتال بود.

خوشبختانه بعد از ایجاد تغییر تو برند شرکت، استقبال بسیار خوبی از این پروژه صورت گرفت. از طرف دیگه میزان تراکنش ها و افرادی که از این شبکه استفاده میکردن هم افزایش قابل توجهی رو تجربه کرد. با این وجود همچنان عده ای از نماد XRB و اسم ری بلاک برای این ارز استفاده میکنن. در حال حاضر از هر دو اسم XRB و نانو برای خطاب قرار دادن این ارز استفاده میشه.

ارز دیجیتال NANO چیست و چه اهدافی دارد؟
ارز دیجیتال NANO چیست و چه اهدافی دارد؟

تا این قسمت مقاله باید متوجه شده باشین که پروژه ارز دیجیتال نانو چیست و چطور بوجود اومده؟ حالا وقتش رسیده که در مورد ارز بومی این شبکه صحبت کنیم. در کل قراره که صد و سی و سه میلیارد توکن برای این شبکه منتشر بشه. این ارز دیجیتال هم اکنون با ارزش بازار هفت صد میلیون دلاری خود، تونسته به 114 مین ارز دیجیتال بازار تبدیل شه. مهمترین دلیل ساخته شدن این پروژه، افزایش مقیاس پذیری تراکنش ها بود.

مشکلاتی که در مورد مسائل مقیاس پذیری وجود داره، از ابتدای زمانی که بلاک چین به وجود اومد، گریبان گیر این شبکه بود. تا قبل از اینکه بلاک چین های نسل سومی بوجود بیان، شبکه هایی مثل بیت کوین مشکلات زیادی رو در این مورد داشتن. بزرگترین عیب مقیاس پذیری کم تو چنین ارز هایی، هزینه ی بالای تراکنش ها و سرعت کم اون ها بود. ارز های زیادی با هدف از بین بردن این مشکل روی کار اومدن که ارز دیجیتال نانو یکی از اوناست.

مهمترین سوالی که الان مطرح میشه اینه که دلیل تمایز بین این ارز ها و ارز دیجیتال نانو چیست؟ چه چیزی باعث شده که این شبکه نسبت به رقباش، منحصر به فرد باشه؟ جواب این سوال مربوط به شبکه و نوع بلاک چینی هستش که ارز دیجیتال Nano ازش استفاده میکنه.

معرفی بهترین وبلاگها و سایتها بادام زمینی نوشته نر و ماده کهکشانی

همین الان در بلاگ اسکای  یک  وبلاگی دیدم  به  نام  مادام  زمینی بادام  زمینی  در باره  حواس  7  گانه  نوشنته  دیدم  عالیه  پسندیدم  نوشته ها و مطالب  انرا  همانگونه که  نوشته اینجا  میزارم بادام  زمینی  اینگونه  نوشت: آیا کهکشانها هم نر و ماده  دارند  علمی  تخیلی  وقتی همه چیز در زندگی از گیاهان گرفته تا حیوانات نر و ماده  دارند  حتی  خودروها و ماشین که  برای  پر  شدن  باک به  پمپ بنزین می  روند و هر  سلولی چه  دریایی چه  زمینی  همه  و همه جفت و جور میشن  آیا  ممکنه   در  فضاها و در دنیاهای زیاد و حتی  ناشناخته ها هم  زندگی  به  صورتی  که  در  نظر آنها هست  جریان  داشته باشه فرض کنیم  7  خواس یا  حس  انسانها  دارند  شاید  در  موجودات  دیگر  این  حسها  100 تا  باشه  شاید  کهکشانها  با هم  زندگی میکنند و ما  اجرام  درون  شکم  آنها  هستیم  آنها  زادو ولد هم ممکنه  بکنند البته  آقای  ووپی  اگر  الان اینجا بود  جواب  رو میتونست  بده سیارات همه چیز دارند مثل  شکم ما که  همه  چیز درونش هست و ما  دهان  داریم  برای  خوردن  جهان کهکشانی هم  سیاهچاله  داره  برای  خوردن شاید  اگر  چندتا حس جدید  به انسانها  اضافه  بشه آدم  خیلی از  معماها رو بتونه حل کنه مثلا  ما  با  چشم  میبینیم  و شاید  آلینها  موجودات  فضایی با یک  حس  دیگه  میبینند  و ما آنها را  نمی بینیم  جون  ان  چشمی که آنها  دارند را ما  نداریم  و  آنها هم ما را  نمی بینند  چون  چشمی  مثل ما  ندارند ....