این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

چگونه میلیاردر شدی؟

چگونه میلیاردر شدی؟  فقط رفتم در کما و پس از 10  سال  از  کما بیرون امدم  دیدم 100 تا  فرگون که  خریده  بودم  بفروشم انقدر قیمتشان  بالا  رفته بود که  پس  از بیرون امدن از  کوما میلیاردر شدم و  از خوشحالی  زیاد نزدیک بود بال  در بیارم  وقتی  رفتم  با میلیارد 100  تا  فرگون را  دوباره  بخرم  دیدم  فقط 10 تا می توانم  بخرم  دوباره  رفتم  در  کما  تا  10  سال  اینده که  شاید بهوش  اومدم ببینم چند تا  میتونم  بخرم .....

معرفی سایت armin3d امروز در باره ناهار چی بخوریم؟

خورشت  طلایی یا همان  فسنجان  مرغ  بی جان برای  لذت بردن از  زندگی  4  چیز  نیاز هست  خوراک و خواب  خوب و 3ک3 با تو بودن  و برنده شدن در یک بازی و نگاه به ادمهایی که  دوستشان داری و از دیدنشان  لذت می بری و شنیدن  موسیقی  . یا  حتی  صدای  باران  در یک رختخواب  برای  خوابیدن و حتی  تماشای  زنده  مسابقه  فوتبال خوب بگذریم برسیم به  خورشت  طلایی  خانوم جان  زهره خانوم  امروز  می خواهد  ناهاری اماده کند که  بسیار  خوشمزه هست مواد طرز تهیه فسنجان این خورشت خوشمزه طلایی لازم گوشت یا مرغ یا اردک به اندازه لازم برای اینکه خوشمزه تر شود همه را به غیر از مغز گردو چند دقیقه سرخ کنید وقتی یک خورشتی را یاد گرفتید که مثلا با مرغ درست کنید دقیقا همین کار را با اردک انجام دهید اشپزی کردن یکی از سرگرمی های همه ادمها هست و هر اقا یا خانومی دوست داره بهترین و خوشمزه ترین غذاها را درست کنه.مخصوصا اگر غذایی که درست کردنش ادامه در این سایت armin3d.com

اوه انگار وبلاگ بادام زمینی فهمیده مطالبش را بر میدارم

ولی ما همه  وبلاگیم  هنوز سایت  نشدیم  راستش در یک  سایتی  خوانده  بودم  وبلاگ  با  ارزشتر از  سایت هست  حالا  شاید  همه  می تواننند  وبلاگ  بگیرند ان هم  مجانی پس  تعداد  وبلاگها  خیلی زیاده یکی  هم  مثل  همین  بادام  زمینی  که  در پایین  مسالبش  طرز  تهیه  فسنجان با  مغز بادام  را  نوشته  با  اجازه سرورم خانوم بادام  زمینی  مطالبش  را  برداشتم و مثل  همیشه در وبلاگم  میزارم  مدتی بود  بلاگش  را  یعنی وبلاگش را  ندیده بودم حالا  دیدم  حالا  دیگه  حالا  دیگه  مثل  گذشته ها  نیست  صداش  غریبه است  دیگه  اشنا  نیست ایا همین مطالب نوشته ها هم کلیک می خوره؟ اره بابا انقدر ادمهای  بیکار ولی  کنجکاو هستند که همه چیز را کلیک  می کنند گوگل می گرده  همینها رو هم  پیدا می کنه  وبلاگ را میاره  بالا امروز این  اولین پست هست که  در  بلاگ اسکای میزارم  میدونم تا این  نوشته ها رو  بزارم  اولین  وبلاگی  که  میاد میگه  به به  چه  وبلاگ  خوبی داری  میخوام  مطالب  بادام  زمینی را در وبلاگم بزارم  اسم  وبلاگش هست   morafi.blogsky.com   خوب  کاملا  از اسمش  پیداست که  می گرده  دنبال  بهترین  وب سایتها و  وبلاگها کار  گوگل  یاهو ام اس ان و موتورهای  جستجوگر را راحت می کنه  گوگل مستقیم  میاد در همین  وبلاگ و  سایتها  و  وبلاگهایی مثل وبلاگم را که  وبلاگ  معرفی بلاگ اسکای معرفی میکنه میزاره در موتور جستجوگر هر چند  وبلاگش  در  نیمه  راه  هست  نه  مشهوره  نه مشهور نیست  در حد متوسط که  بین  میلیونها سایت و  بلاگ باز هم  عالیه راستی یک  سایت هم دیدم  امروز  فوق العاده هست  ابزار  رایگان میده  اسمش هست    armin3d.com    اما  دیروز هم یک  سایت امارگیر زنده  و دقیق دیدم  به  نام  هیت استیپز   hitsteps.com   از این  سایتها  استفاده کنید این همه  سایت را  معرفی کرده  چند تا هم من معرفی می کنم اما  خاصیت  بادام  زمینی  فایده خیلی  داره حتی  با بادام میشه  فسنجان  درست کرد حداقل  از  گردو  ارزانتره یکبار درست کنید طرز  تهیه این  فسنجان  دقیقا  مثل همان هست  فقط جای  گردو با  بادام  عوض شده بادام زمینی  3  نوع  3  درجه  داره  درجه  یک  درجه  2  و  درجه  3  قیمتها  به  صورت کلی  یعنی  5  کیلو  به  بالا 5  هزار تومان هر کیلو  ارزانتره  مثلا درجه 3 که  قیمتش در حال  حاضر هست  35  هزار  تومان  میشه  30  هزار  تومان وسلام  نامه  تمام. 

وبلاگ بادام زمینی چه خوب نوشتی با تو زود میگذره

هنوز صبح نشده  شب میاد پایان انظار و رسیدن  تو نوشنته هایت رو در قاب  دلم میزارم  نمی دونم کی هستی چی هستی  اما  خوبه که میشه با تو موند همه  زندگی  در 2 کلمه هست  فقط  تو تو و باز هم تو ارامش و زندگی  فقط تو  دنیا رو داشته باشم  اما  تو نباشی  یعنی هیچ یعنی پوچ زندگی  یعنی تو نگاهت می کنم دوستت دارم نوشته هیت را در وبلاگم میزارم  بادام  زمینی  ...و  نمی تونم بفهمم کی شب شده کی روز شده تو لایق بهترینی از تو دارم یک ماه درست می کنم تا در قاب دلم فقط با تو هست که زمان زود میگذره بزارم قبل از اینکه تو رو ببینم لجظه ها ثانیه ها سالها بی حرکت بودند و دلم نمی خواست فردا رو ببینم و همیشه  در انتظار تو بودم تویی که  نمیشناختمت و نمیدونستم تو کی هستی کجا هستی و ایا اصلا تویی که  میخوام هست  یا نه سالها گذشت در تمام روزها و شبها بدون تو سپری گشت همه انهایی که شبیه تو بودند ارام از کنارم می گذشتند و من به همان نگاه کردن دلخوش بودم و می گفتم چقدر قشنگ هستند کاش یکی از اینها مال من بود ت اینکه  سالها همانجوری می اومدند و می رفتند اخرش در یک روز که از خونه اومده بودم بیرون دیدمت با خودم گفتم خودشخه این همونی هست که با  تمام  وجودم می خواستم بنظرم می اومد  سالهاست تو رو می شناختم از بس که در رویام  در ارزوهایم بودی تو برام اشنا می اومدی هر کاری کردم نگاهم کنی تو منو نمی دیدی و این بیشتر منو به سمت تو می کشید. اما چاره ای نبود هزار بار در مسیر رفتنم هر بار برمی گشتم  شاید تو منو ببینی اما  دریغ از یک  نگاه قلبم از جا داشت کنده می شد دیگه  نمی تونسم تحمل کنم تو رو پیدا کرده بودم  نمی خواستم از دستت بدم اما جه کنم که تو انقدر دور شدی که  از نظر ناپدید شدی  دیگه  ندیدمت تا اینکه یکسال  گذشت سوار ماشین بودم داشتم می رفتم دیدم داری تنهایی قدم میزنی اما یکی با من بود ماشین نمی تونست در اون  وسط خیابان  نگهداره اینبار هم نشدتا اینکه یکسال  دیگه  گذشت  سرنوشت اینگونه بود که سالی حداقل یکبار  تو رو  ببینم اینبار داشتم قدم میزدم دیدمت در انطرف خیابان داری به سمتی می ری فوری  بی درنگ  اومدم  انطرف  جاده مسیرم رو با تو یکی کردم  کم کم به تو  نزدیک شدم قدمهایم با تو یکی  شدند نگاهت کردم تو هم نگاهم کردی  چون  تقریبا به تو چسبیده  بودم گفتم سلام یک قناری  یا  بلبلی در قفس  فروشگاهی  در بیرون خیابان بود گفتم این  پرنده  چقدر زیباست دیدم با  تمام مهربانی به من نگاه کردی و دیگه با هم هم صحبت شدیم گفتم  سالهاست  دلم میخواست با تو اشنا  بشم  دوست بشم  رفیق  بشم تو هم گفتی من هم  سالهاست  دنبال یکی مثل تو می گردم گفتم عشق خطهای  موازی  رو به هم میرسونه ما به هم رسیدیم اه ان شب که ما یکی شدیم احساس می کردم  در اسمانها در حال  پرواز هستم و چون  قوهای  سفید همه  دنیا رو از اون بالا میدیدم دیگه  دنیام  دنیامون  تغیر کرد من از ان  لحظه  فقط  تو  رو می دیدم و دیگر  هیچی  نمی دیدم  اخرش  پیدات کردم  تویی که  نمیشناختمت اما  میدونستم  حس می کردم  وجود  داری  تقدیم  به  عشق  اتشینم   فقط با تو  زمان  زود میگذره .............

جدیدترین بروزترین دانلود نمونه سوالات جزوات قیمت: 6000 تومان

دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی - (تمامی سوالات)

قیمت: 6000 تومان

دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی (تمامی سوالات)
 دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی (تمامی سوالات)

مجموعه ای کامل از سوالات آزمون آئین نامه راهنمایی و رانندگی

شما با تسلط به این مجموعه دیگر نیازی به مطالعه منابع دیگر ندارید.

بیش از 240 سوال به همراه جواب

با مطالعه این مجموعه می توانید با آمادگی کامل در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی شرکت کنید.

در این مجموعه تمامی سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی گنجانده شده است.

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 69

خرید        سوال از فروشنده