این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

پدری 28 ساله گفت پسرم کتانی میخواد که برای من گرونه نمیتونم بخرم چیکار کنم؟

پدری 28 ساله گفت پسرم کتانی میخواد که برای من گرونه نمیتونم بخرم چیکار کنم؟ به اون گفتم که چیکار کنه  اما یکی دیگه هم  مردی 51 ساله که از من هم سنش  بزرگتره گفت خیلی دلم گرفته و با اینکه فوق  لیسانس  هستم و درامدم در ماه نزدیک به6 میلیونه از پس این خرج و مخارج زندگی بر نمیام گفت اگر میتونی کمک فکری به من بکن تا من هم اسایش و روی خوش  زندگی  رو  ببینم به اولی گفتم تو پسرت چند سالشه گفت 8 سال داره گفتم با پسرت بشین با محبت و  دوستانه در یک فضای صمیمی با اون حرف بزن به جای  اینکه  روی  سرش  داد بزنی بگی این کتانی گرونه و 600 هزار تومان برای من خریدنش  سخته به اون بگو درامدم 2 میلیون هست و اگر این کتانی رو بخرم در زندگی  دچار مشکل میشم بگو پسرم تو همه  دنیای منی بگو  درامدم 2  میلیونه و من دلم میخواد برات بخرم اما به خاطر اینکه  درامدم  کمه  نمیتونم ولی اگر  300 هزار تومانی  میخوای برات میخرم من دلم میخواد به جای خریدن  کتانی  فکرت رو بهتر کنم تا تو در اینده فردی مفید بشی اونوقت میتونی  وقتی بزرگ شدی و من پیر شدم  کمک حال من باشی و به اون محبت کن اولی یک ماه بعدش منو دید گفت مشکلم حل شد پسرم  میگه الان حتی حاضر نیست  300 هزار تومانی براش  بخرم و میگه  ارزانتر بخر کتانی  پاره میشه اما  به جاش  فکرم رو بساز و  خیلی خوشحال بود اما  دومی که میگفت خیلی کتاب  خونده و نمیتونه با این همه  معلومات زندگی خودش رو  درست کنه گفتم  شما  ظاهرت که خیلی خوبه و معلومه پر از  استعداد هستی اما  ادمهای  بزرگ هم بعضی مواقع در  زندگی مشکل براشون پیش میاد به نظرم شما که 3  نفر هستین با این پول  راحتتر میتونی  زندگی کنی  و  درامدت هم  خوبه تازه  زیاد هم هست اگر 20  میلیون هم  داشتی باز هم همه رو  خرج می کرد  حالا مشکل تو چی هست گفت خانومم هر بار میخواد بره مهمانی  در جشنی  تولدی  چایی شرکت کنه لباسهای گران میخواد و اون در هر هفته لباس تازه میخواد گفتم خانوم شما میزان  تحصیلاتش حتما  خیلی کمه گفت اره  تا  کلاس  پنجم  ابتدایی درس خونده گفتم بهترین کار اینه  حقوقت رو که میگیری  همه  رو بده  به  خانومت و بگو پول  خرج یکماه  تو رو  به تو  بده  بقیه  برای  خودش  و میتونه همه رو خرج کنه شاید اینجوری  اون  پول رو که  ببینه  دیگه  دلش  نیاد  خرج کنه ولی این دومی  رو  دیگه  ندیدم تا بفهمم زندگیش  به چه صورتی شده  .....

چاره تنها انتظاره دلم گرفت از این عذاب غربت هیجکس حرفی نزد که بشه مرهم

چاره تنها  انتظاره همیشه محتاج یک نگاهیم نه اهل  قصه گفتن نه خوندن نه صحبت دلم گرفت از بیکسی در این غربت هیچکی به من حرفی نزد که باشه  مرهم منو ببین که اینه ای برابرم نیست  چز غم کسی حتی یکشب برابرم  نیست هم طاقت قلبم نبود توی این برزخ دلال یا دال یک نوعی از  سبزی  بومی  محلی هست که با ان  خیار و  الوچه ترش  را  همراه  با  مقداری  کمی  نمک می خورند این مطالب و نوشته ها را  از وبلاگی که همین  الان در بلاگ  اسکای بدیم  برداشتم از وبلاگ بادام زمینی  که اون هم از  سایت    armin3d.com    برداشت      اون کاشت من برداشتم  من  میکارم دیگران  بردارند  ما 2 نفر حرفهای زیادی  برای  گفتن  داریم  مظفر که  عاشق  دختری  به  نام سیما شده بود در ارزوی  بدست  اوردن  او بود  اما  سیما  گفت مادرم  راضی به این  بازی  نیست  مظفر گفت  چرا راضی نیست؟ کورم  کچلم  زشتم  سیما گفت کاش  فقط کور بودی و کچل و زشت بودی تو بد اخلاق  تنبل  و میزان  سوادت کمه مظفر  اخمی کرد و  ناراحت شد گفت من می روم  تا تو  اون کسی رو پیدا  کنی که  بی  عیب و  نقص باشه  10  سال  بعدش  مظفر  برگشت انها مظفر را  نشناختند و مظفر به سیما گفت میخواهم با تو  ازدواج کنم مادر و  دختر گفت چه کسی بهتر از تو نه  کچلی  نه بیسوادی نه بی پولی  مظفر گفت  من همان مظفرم  فقط 10 سال  رفتم  خارج درس خوندم در دانشگاه  میامی و اکنون هم تاجرم هم دکتر شدم و خلاصه زیبا هم شدم انها  گفتند  همین  الان  بریم   محضر عقد کنیم مظفر گفت باشه انها  ازدواج کردند و  و  و  و  و  شب شد  نصف شب شد  و  ماه  پنهانی  از لابلای  ابرها  جابه جا  میشد  و  ناگهان  رعد و برقی  زد و سپس  هوا  روشن شد  خروس  قوقولی کرد مضفر از خواب  بیدار شد و همین  دیگه ... دلال خوردن خوشمزه هست اما خالی دلال خوردن خوب نیست  دلال را به مغداری که می خواهید  گوجه سبز  ترش بخورید استفاده کنید برای 100 گرم  الوچه یک قاشق مرباخوری یا چایی خوری که با ان شیرین چایی را که شکر داخلش  ریخته  شده  به  هم می  زنند البته  شاید  الان  دیگه  اون  مینی  قاشقها  پیدا  نشه چون خودم  سالهاست که  ندیدم ولی هر چی که هست از  قاشق  غذا خوری کوچکتره حتی از  قاشق  مرباخوری هم کوچکتره بعضی از این قاشقهای کوچک عکس میکی موس هم  روشه که هم  چنگالش هم بنگالش  شکل میکموز رو داره اما  چگونه در هوای  گرم تابستان  خنک شویم؟ هوای گرم بدن خنک و سرد میطلبه تا از حالت  رخوت و  خستگی  بیرون  بیاد اب دوغ  خیار عالیه  خیار  رو میشه  با  دلال  خورد و خیلی همن  خوشمزه میشه ....منبع از وب سایت    armin3d.com

چی کار کنم شوهرم منو دوست داشته باشه؟

میخوام شوهرم به من علاقه داشته باشه و منو  دوستم  داشته باشه و به من  عشق  بورزد این سوال  جوابش  اسونه  اگر  زنی  خوب باشه  و  مورد  علاقه شوهرش باشه  نیاز به  هیچ  کاری  نیست و اون  شوهر  عاشق  زنش هست  اما  اگر  مردی به  زن  احساسی نداشته باشه نه زن  خودش  بلکه  زیباترین  زن  با  بهترینم  خصوصیات رو هم به اون شوهر بدن اون هیچ  احساسی نداره وقتی شوهری  احساس به هیچ زنی  نداره  اسمان بالا بره  پایین بیاد  شوهر  اسمش  شوهره اون شوهر  بد نیست مشکلش  فقط اینه که  هیچ  حسی نداره  خودش  هم  نمیدونه برای  چی  ازدواج کرد اون خیلی  راحت میتونه  در بین  100 زن رد بشه  بدون اینکه  اصلا  نگاهی به  زنها  بکنه  ولی  بعضی وقتها شوهران می بینند  زن انها سرد و بی روح هست  داغ  نیست در اینجا  باید  زن کارهایی انجام بده یک مرد هر قدر هم که قوی باشد و خود را بی‌نیاز از اینگونه جملات نشان دهد باز هم درون خود دوست دارد که توسط همسرش دیده شده و از کارها و خدماتش قدردانی شود.جملات ساده‌ای مانند: ممنون که مرا صبح‌ها تا ایستگاه می‌رسانی، متشکرم که با تمام خستگی ات خریدهای خانه را انجام می‌دهی و جملات ساده‌ای که نشان‌دهنده قدردانی شماست، برای او بسیار انرژی‌بخش خواهد بود. توانایی تشکر کردن از دیگران از چیزهایی است که به آن سفارش شده‌ایم.



ابرمرد زندگی من


یکی از نیازهای روحی مردانه که باید برآورده شود تا شما با چشمان خودتان ببینید یک مرد تا چه حد می‌تواند حمایتگر، مؤثر و دوست‌داشتنی باشد، این است که حس کند ابرمرد زندگی همسرش است. بداند در نگاه شریک زندگی‌اش تکرار نشدنی است وشما به‌عنوان همسر او اعتقاد دارید بهترین مرد دنیا در کنارتان هست.


اینکه هر آدمی مشکلاتی دارد و هیچ‌کس گل بی‌عیب نیست را همه قبول دارند اما حتما شنیده‌اید که «اگر در دیده مجنون‌نشینی/ به غیراز خوبی لیلی نبینی». مهم این است مرد زندگی‌تان بداند در نگاه شما بهترین انتخاب بوده و خواهد بود. به او بگویید که قوی و قابل اتکاست و دنیای‌تان بدون او چیز بزرگی کم دارد؛ چیزی مانند یک حامی مهربان برای تمام لحظات زندگی.


به تو افتخار می‌کنم


به همسرتان در موقعیت‌های مختلف نشان دهید که به او افتخار می‌کنید و این را نه‌تنها از دیگران مخفی نمی‌کنید بلکه با کمال میل نشان می‌دهید که بهترین مرد دنیا شریک زندگی شماست. خوب است بعضی وقت‌ها بی‌بهانه و خیلی ساده به او بگویید که به او و بودنش افتخار می‌کنید و گاهی هم دنبال موقعیت‌هایی باشید که مقابل چشم همسرتان این را به دیگران هم بگویید.


یک آقا وقتی متوجه می‌شود همسرش در مقابل دیگران از او تعریف کرده و اعتراف می‌کند زندگی در کنارش بسیار لذتبخش است، احساس غرور خواهد کرد و کسی که این حس را به او هدیه داده همیشه در دلش باقی می‌ماند.

معرفی سایت : این افزونه هنوز به فارسی ترجمه نشده است. به ترجمه افزونه کمک کنید!

Reactflow Visitor Recording and Heatmaps  معرفی بهترین سایتهای  دنیا ... وبلاگها  نقش مهمی  در   مشهور کردن  سایتها دارند ...

By reactflow

این افزونه هنوز به فارسی ترجمه نشده است. به ترجمه افزونه کمک کنید!

Details

 

Reviews

 

Installation

 

Support

 

Development

Description

Reactflow playback your customer’s activity recordings like a video that you can watch, Compile Heatmaps, Funnel Analytics, Bugs, Console Logs and provide feedbacks which helps you to understand customer’s pain points, solve them. For free.


Heatmap and Recording from each user can be used to enhance user journey, user interface and user experience. It can be used to debug errors that user might encouter in their journey as well as 404 errors. Call to action buttons can be improved to deliver best experience.


Why visitors leave or abandon their carts? Reactflow allows you to know exactly what your users are doing on your website and what needs to be changed. Session replay is a powerful tool that record your visitor activity & interaction on your website.     اسم این سایت هست    reactflow.com



معرفی بهترین سایتهای روز جهان pingmeter.com

معرفی بهترین سایتهای روز جهان  pingmeter.com  امروز میخوایم سایت ارز دیجیتال  رو معرفی کنم قبلا  سایتهای خوب و مفیدی از این سایت معرفی شدند مانند    pingmeter.com   و یا این سایت    reactflow.com    و  یا  این سایت  امارگیر زنده    hitsteps.com    و صدها سایت  دیگر و وبلاگهایی مانند    noaran.blogsky.com    ,  و   خیلی  از سایتهای  دیگر  امروز نوبت بیتکوین هست  مبادلات بیت کوین چگونه کار می کند؟

مبادله بیت کوین مکانی است که می توانید بیت کوین را به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و یورو مبادله کنید یا می توانید بیت کوین را به سکه های دیگر مبادله کنید. انواع مختلفی از مبادلات وجود دارد ، بسیاری از آنها دارای یک سیستم تجارت متمرکز هستند که شما هنگام خرید بیت کوین سفارش شما به صورت خودکار انجام می شود. بسته به اینکه چگونه می خواهید بیت کوین بخرید ، می توانید با کارت اعتباری پرداخت کنید ، در این حالت ، یک کار مبادله بیت کوین دقیقاً مانند یک فروشگاه اینترنتی انجام می شود ، جایی که پس از پرداخت بلافاصله بیت کوین ها را دریافت می کنید. اگر نقل و انتقالات بانکی را انتخاب می کنید ، ابتدا باید مبلغی را در بورس بیت کوین به حساب خود واریز کنید و تنها زمانی که وجوه منتقل و در دسترس قرار گرفت ، می توانید بیت کوین خریداری کنید.
از کجا می توانم بیت کوین را مبادله کنم؟

شما می توانید بیت کوین را در صرافی های بیت کوین ، سیستم عامل هایی که بیت کوین خریداری و فروش می کنند ، مبادله کنید. گزینه هایی برای تبادل بیت کوین به ارزهای فیات مانند دلار و یورو وجود دارد یا می توانید بیت کوین را به سایر صرافی ها مبادله کنید. شما می توانید بیت کوین را بطور مستقیم از طریق این پلتفرم بخرید یا بفروشید یا می توانید از یک بستر تجاری P2P استفاده کنید تا سایر کاربرانی که بیت کوین دارند را درگیر کنید. در این حالت ، شما حتی می توانید شخصاً با همتای خود ملاقات کنید که بیت کوین را برای شما خرید و فروش می کند. از نظر کشورها ، بیشتر کشورها اجازه می دهند بیت کوین را مبادله کنند اما مطمئن شوید که لیست کشورهای پشتیبانی شده از مبادله ای را که انتخاب می کنید ، بررسی می کنید.
آیا بیت کوین سرمایه گذاری خوبی در سال 2020 است؟

بیت کوین طی چند سال گذشته ثابت کرده است که اگر بیت کوین را به اندازه کافی طولانی نگه دارید ، سهام شما احتمالاً در طولانی مدت سودآور خواهد بود. با این وجود زمان بندی بازار بسیار دشوار است ، ممکن است بخواهید هزینه میانگین دلار را برای میانگین در نظر بگیرید ، روشی که خریدهای بیت کوین شما را در مدت زمان طولانی تر هموار می کند. اگر شرایط خودتان را در نظر بگیرید ، بطور خاص میزان پولی که می توانید سرمایه گذاری کنید ، افق زمانی و نگرش خطرناک شما بیت کوین می تواند یک سرمایه گذاری خوب در سال 2020 باشد. در نظر داشته باشید که ارزهای رمزنگاری و بیت کوین بسیار فرار هستند ، قیمت آنها می تواند به سرعت و به شدت تغییر کند ، فقط مقدار پولی را که می توانید از دست بدهید خطر می کند.
10 ارز برتر مبادله رمزنگاری چیست؟

در اینجا 10 مورد برتر مبادله رمزنگاری شده را توصیه می کنیم. Cex.io مبادله خوبی برای خرید سریع بیت کوین با کارت اعتباری است. در مورد Kraken ، کاربران آمریکایی می توانند با هزینه کم بیت کوین را سریع و آسان خریداری کنند. اگر می خواهید سکه های دیگری غیر از بیت کوین بخرید و یا مبادله کنید ، Binance 200+ کالای مختلف برای تجارت ارائه می دهد. صحبت از تجارت ، eToro بهترین پلتفرم CFD است که حتی می توانید از معامله گران دیگر با سابقه موفق در ساخت نمونه کارها خود استفاده کنید. کاربران استرالیا و نیوزیلند Terraxa را بهترین گزینه برای خرید بیت کوین می دانند. آیا به دنبال حجم و نقدینگی بالا در بازار هستید؟ Bitfinex مکانی است که شما نیاز دارید. اگر حساب بانکی ندارید و می خواهید بیت کوین ها را به سرعت بخرید و بفروشید ، Bitquick در انجام این کار به شما کمک می کند. خرید بیت کوین به طور ناشناس با پول نقد ، امروزه هنوز گزینه ای در LocalCoinSwap است که یک پلتفرم معاملات P2P است. آیا در خرید بیت کوین به کمک نیاز دارید؟ تیم پشتیبانی CoinMama بهترین بازار است ، آنها در طی فرایند به شما کمک می کنند. اگر می خواهید بیت کوین را با پی پال بخرید ، XCoins یکی از آخرین پشتیبانی های ارزی این روش پرداخت است ، ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید.
صرافی بیت کوین چگونه می تواند پول کسب کند؟

مبادله بیت کوین می تواند از دو منبع درآمد کسب کند. یکی هزینه های مختلفی که آنها می پردازند. می توانید هزینه های سپرده و برداشت ، هزینه های افتتاح حساب و هزینه معاملات را داشته باشید. در صورت معاملات حاشیه ، ممکن است یک زن و شوهر از سایر اتهامات مرتبط باشند ، مانند هزینه بازپرداخت حاشیه معاملات باز یا هزینه باز کردن حاشیه. گزینه دیگر برای مبادلات بیت کوین ، کسب درآمد از تفاوت قیمت خرید و فروش بیت کوین است ، به نام گسترش پیشنهاد قیمت. هرچه میزان تبادل خرید و فروش در بورس بیشتر باشد ، پول بیشتری برای ارائه معاملات بیت کوین ایجاد می کنند  How do bitcoin exchanges work?

A bitcoin exchange is a place where you can interchange bitcoin to fiat currency, like USD and EUR or you can exchange bitcoin to other coins. There are different types of exchanges, many of them have a centralized trading system you when you buy bitcoin your order is fulfilled automatically. Depending on how you want to buy bitcoin, you can pay with a credit card, in this case, a bitcoin exchange work just like a webshop, where after the payment you get the bitcoins right away. If you choose bank transfers then first you need to deposit an amount onto your account on a bitcoin exchange and only when the funds have been transferred and become available, then you will be able to buy bitcoins.
Where can I exchange bitcoin?

You can exchange bitcoin on bitcoin exchanges, platforms that buy and sell bitcoin. There are options to exchange bitcoin to fiat currencies, like USD and EUR or you can exchange bitcoin to other altcoins. You can buy/sell bitcoin directly from the platform or you can use a P2P trading platform to engage other users who have bitcoin. In this case, you can meet even personally with your counterparty who buy/sell bitcoin to you. In terms of countries, most countries allow exchanging bitcoin but make sure you check the supported countries list of the exchange you choose.
Is bitcoin a good investment in 2020?

Bitcoin has proven during the past couple of years that if you hold long enough bitcoins your portfolio will be probably profitable in the long run. Timing the market is however very difficult, you may want to consider dollar-cost of averaging, a technique that smoothens your bitcoin purchases over a longer period of time. Bitcoin can be a good investment in 2020 if you consider your own circumstances, specifically the amount of money you can invest, the time horizon and your risk-bearing attitude. Bear in mind, that cryptocurrencies and bitcoin are very volatile, their price can change rapidly and sharply, only risk the amount of money you afford to lose.
What are the top 10 cryptocurrency exchanges?

Here are the top 10 cryptocurrency exchanges we recommend. Cex.io is a good exchange to buy bitcoin quickly with a credit card. On Kraken, US users can buy bitcoin quick and easy with low fees. If you want to buy or exchange other coins other than bitcoin, Binance offers 200+ different altcoins for trading. Speaking of trading, eToro is the best CFD platform where you can even follow other traders with a successful track record to build your own portfolio. Users from Australia and New Zealand will find Terraxa the best option for buying bitcoin. Looking for high volume and liquidity on the market? Bitfinex is the place you need. If you do not have a bank account and want to buy and sell bitcoins quickly, Bitquick will help you to do that. Buying bitcoin anonymously with cash is still an option nowadays on LocalCoinSwap which is a P2P trading platform. Need help with buying bitcoin? CoinMama’s support team is the best on the market, they will help you through the process. If you want to buy bitcoin with PayPal, XCoins is one of the last exchange support this payment method, you might want to try them.
How does a bitcoin exchange make money?

A bitcoin exchange can make money from two sources. One is the various fees they charge. There can be deposit and withdrawal fees, account opening fees and trading fees. In case of margin trading, a couple of other charges may be relevant, such as margin rollover fee for open trades or margin opening fee. The other option for bitcoin exchanges is to make money from the difference of the buy and sell bitcoin prices, called the bid-offer spread. The higher the spread between the buying and selling price on an exchange the more money the exchange makes on offering trading bitcoin.
راستی سوپرایز این هفته سایت این هست  هر کدام از این سایتها  به  درد  یکاری می خورند  ip.city