این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

دیروز امروز فردا در همه جا با شماست معرفی بهترین وبلاگها و سایتها آمار فروش

آمار  فروش  خود را  بیشتر کنید  با  این  وبلاگ  به  راحتی  دیده  شوید  هر  روز  هر لحظه  هر  ثانیه  هر  دقیقه  ممکنه  موتور  جستجوگر  گوگل این مطالب این نوشته ها  را  پیدا  کنه همین  الان  وبلاگی  در  بلاگ اسکای  دیدم  بگو  خوب  گفتم  خوب  اون اسم وبلاگ آمارگیرسایت هست اون  اینگونه  نوشت: چرا؟ برای اینکه  زیرا آمارگیر می تواند برای  همه تولیدکنندگان  مفید باشه چرا میتونه مفید باشه؟ چون چرا رو کاشتیم  بالا نیومد الان سرم درد می کنه و حال  آمارگیر زنده  شمارشگر  دقیق بازدید کنندگان  از سایتها  و فروشگاهها را ندرام اشکالی  نداره  میتوانی  الان  ضبط کنی  بعدش  سر فرصت  سردردت خوب شد  حال  داشتی  نگاه کنی  این آمارگیر طوری  ساخته و پرداخته  شده که  می توانی  هر زمانی که  دوست  داری  نگاه کنی  مثل  روزنامه  رو  میمونه و  تاریخ  انقضا  نداره 100 سال  جلوتر از  زمان خودش  هست اما یه  پیشنهاد  اول  بررسی کنیم  چرا  سرت  درد میکنه راه  و  روش درمان  انواع  سردردها سایت   reactflow  را  به خاطر بسپار  و  همچنین سایت    hitsteps    هر 2  تا  سایت آخرش    com    داره تا مدتی  هم  رایگان و  مجانی هست  زبان  فارسی هم  را  پشتیبانی  میکنه   در بین  100 سایت  معروف  جهان  قرار  داره خوب حالا  بریم  دنبال سر درد آمار چی میگه؟ آمارها نشان میده خیلی ها سردرد دارند شما کدام قسمت از سرت درد میکنه بعضی وقتها سردرد ممکنه  به خاطر کم آبی بدن باشه و یا استرس یا کمبود خواب یا ضربه ای  قبلا وارد شده اما الان یادتان نمیاد. تو بگو کجای  سرت درد می گیره؟ حسن تو هم بگو رضا تو هم بگو سیما شما هم سرت درد میگیره افسانه  شما کجای سرت درد میگیره مریم میگه  وسط سرم  درد می کنه اکبر میگه  قسمت جلو بالای پیشانی تو چی  تو هم بگو تویی که  نمیشناسمت  علل مختلف تیر کشیدن سر و درمان آن ، این که آیا لازم است به دکتر مراجعه کنید و … مقاله زیر را تا آخرش را  بخوانید. در بدن ما گیرنده های درد وجود داشته و مواد شیمیایی مختلف ممکن است حس درد را در ناحیه های خاصی از بدن القا کنند. به علت تنوعی که در سیستم عصبی و گیرنده های آن وجود دارد انواع مختلف سر درد ها هم ایجاد می شود. به طور مثال: سر درد های خوشه ا ی سر درد های میگرنی

معرفی یک ارز دیجیتالی به نام شیبا ایلون توله سگ زرد قشنگ و خندان ایلان ماسک

در اوایل  قرن  بیست و یکم ارزهای  دیجیتالی  امدند  و اکنون  نزدیک به 15  سال  هست که آمده  اوایل  کسی  تحویلش نمی گرفت  و تقریبا  رایگان  بود یک  عدد آن شاید  کمتر از  1000 تومان  بود اما  الان 1  میلیارد هست اوه  چقدر  بالا  رفت  همه  رفتند  دنبال  همان  سکه ها  که  ماین کرده  بودند  و یا  مجانی  گرفته  بودند در به در  در  لپ  تاپ  کامپیوتر  هارد  تا  سکه ای  رو که  تقریبا  دور انداخته  بودند  پیدا  کنند شیبا شیب تندی  داره  هم بالا هم پایین شی با که ماسک باعسه مشهور شدن این ارز  شد شی با اینو ایلون یا ایلان ماسک باعسه مشهور شدن این ارز دیجیتالی شد شیبا اینو نام ارز دیجیتالی  زرد رنگی هست که  یک سگ  کوچک نصف  سگهای  معمولی هست هر بار که  پولدارترین  مرد  دنیا  یعنی  ماسک که  عاشق  سگ هست  حرفی  میزنه  یعنی  فقط  کافیه  لب تر کنه  و بگه  شیبا یا یک  عینکی  که  عکس  2  تا  سگ  بر روی شیشه اش  باشه بگیره یا  حتی  یک  تیشرت  سفید رنگ  که  عکس سگ توله یا  همان  شیبا  روش باشه  این  ارز  دیجیتالی  فقط با  2  کلمه  حرف  از  ایلان  ماسک  ناگهان  در همان  لحظه اوج  میگیره  و  چندین برابر  سود  میرسونه  این  سکه  که  خیلی هم  ارزان هست  یعنی  هر  عدد  فقط  2  ریال  خالی پس از  حرف زدن  ایلون همان  لحظه  سود  هزار  برابری  میده شیبا اینو برگرفته از نژاد یک سگ ژاپنی است که همین سگ نماد دوج کوین هم هست. با توجه به رشدهای زیادی که دوج کوین داشته، توکن‌های زیادی هم در پی همین اتفاق به وجود آمدند که شیبا یکی از این توکن‌ها بود.

    ارز شیبا یکی از ارزهای دیجیتالی است که اخیرا اسم آن خیلی زیاد سر زبان‌ها افتاده، در این مطلب می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که ارز شیبا چیست و همه چیز در مورد ارز شیبا را توضیح دهیم. شاید شنیده باشید که از شیبا به عنوان قاتل دوج کوین نام می‌برند. دوج کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که در طی ماه‌های گذشته سر و صدای بسیاری به پا کرده و توانسته جایگاه خوبی در میان رمزارزهای برتر بازار معاملاتی به دست آورد  شیبا اینو کار خود را بیش از یک سال پیش آغاز کرده و بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند و خود دارای بلاکچین نیست. نکته قابل توجهی که در مورد این رمزارز وجود دارد این است که شما می‌توانید میلیاردها یا تریلیاردها شیبا برای خود داشته باشید و مانند سایر رمزارزها مشکلی برای این کار وجود ندارد.

طبق اخبار و اطلاعاتی که از وب‌سایت رسمی این رمز ارز منتشر شده، این ارز مبادلات خود را روی پلتفرم غیر متمرکز ShibaSwap انجام می‌دهد. همچنین آنها قصد دارند تا در آینده نیز دو توکن دیگر با نام‌های لیش و بون بر بستر همین پلتفرم راه اندازی کنند.

شیبا اینو بیشتر محبوبیت خود را مدیون کاربران چینی است. صرافی Houbi چین را می‌توان بزرگترین مرکز معامله برای این ارز دانست چرا که در همان اوایل ارزه این توکن کاربران چینی که در این صرافی بودند علاقه زیادی به آن نشان دادند و باعث شدند تا قیمت آن با رشدی چشمگیر همراه باشد و بتواند به مرکز توجهات تبدیل شود.

.

وبلاگ آمارگیر زنده شمارشگر وب اینگونه نوشت در بلاگ اسکای

وبلاگها  نقش  بسیار  مهمی  در بالا  بردن سایتها  و  فروشگاههای  اینترنتی  دارند تولیدکنندگان  برای  اینکه  بیشتر بفروشند و  سود  خیلی  زیادی ببرند  باید  در  اینترنت  دیده  شوند  و این کار  از  طریق  وبلاگها  امکانپذیر است: 2 خبر از این وبلاگ که به  معرفی  بهترین  آمارگیر  جهان می پردازد بهترین آمارگیر زنده تا این لحظه 59 سایت هست 2 تا از بهترینها که  زبان  فارسی را هم  پشتیبانی  میکنه  تا  یه  زمانی  خاصی  هم  رایگان است  free reall visitor time      اسم  سایت هست   hitsteps   و  reactflow     که هر  2  تا سایت com   دارند.اما  خبر  دوم که  برداشت از سایت    armin3d    هست  :  همیشه یکجور فکر کردن یعنی  همیشه  در همان حالت بودن است  تغیر جهت نتیجه می دهد گاهی وقتها آدم با دیدن یک فرد  ناگهان  مسیر  زندگیش  100 درجه عوض می شود آنچه برای شما بی ارزش است برای دیگری رویای بزرگی است.




– کاری که می‌کنید، جایی که می‌روید وانسانی که هستید، نمیتواند شما را خوشحال کند، اینکه زندگی را چگونه می‌بینید شما را خوشحال می‌کند.




– انسان‌ها فقط چیز‌هایی را می‌بینند که خودشان دوست دارندببینند.




– اگر بیش از حد برای ارزشیابی خودو دیگران وقت بگذارید هرگز نمی‌توانید خودتان یا دیگران را دوست داشته باشید.




– دنیا را از شیشه جلو ببینید نه از آینه‌های کناری. چرا همیشه  در جا میزنم؟ چون هرگز  نخواستم  تغیر کنم این فرصتها با تغیرات در فکر امکانپذیر می شوند ممکن است یک فرصتی در یک مسیری دیگر در یک فکر و رویایی جدیدتر و در نهایت تصمیم جدید باشه ادامه بیشتر در سایت armin3d




– انتخاب اینکه چه زمانی و چگونه بمیرید با شما نیست، اما انتخاب چگونه گذران زمان باقی مانده تا مرگ با شما است.




– پشیمانی‌ها را کنار بگذارید، آن‌ها فقط بهانه‌های افراد شکست خورده هستند، هنوز فرصت‌های زیادی روبروی شما است.






بد نیست جملات آرامش دهنده را بخوانید  ادامه بیشتر در سایت armin3d





مسیر زندگی یک طناب باریک است که اگر نتوانید بین عقل و قلبتان تعادل برقرار کنید سقوط شما حتمی است….




اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت میزنی، لبخند خداست به بنده اش اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه تمام مشکلاتو حل میکنه…




ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺑﺎﺷﻴﺪ… ﻫﻤﺎﻥ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻛﻪ ﻣی ﺧﻮاﻫﻴﺪ. اﮔﺮ ﺩﻳﮕﺮاﻥ آن را ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪاﺭﻧﺪ ﺑﮕﺬاﺭﻳﺪ ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ؛ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘی ﻳک اﻧﺘﺨﺎﺏ اﺳﺖ  ادامه بیشتر در سایت armin3d


این سایت به معرفی بهترین وبلاگها می پردازد همین الان در بلاگ اسکای وبلاگی

وبلاگی دیدم  که  خیلی عالی نوشت  دیدمش  پسندیدم  مطالبش  را  اینجا  میزارم اسم  وبلاگش  آمارگیر سایت هست اگر همین الان  در  بلاگ اسکای  نگاه  کنید  می توانید  آن را  ببینید  موتور جستجوگر  گوگل گرسنه هست و این مطالب  خوب  او را  تا  اندازه ای سیر می کنه آمارگیر سایت هم از گاوها  و گربه ها  نوشت هم  به  معرفی  بهترین  سایتهای  دنیا  پرداخت دقیقا  همه  نوشته های آنرا  اینجا  میزارم: 3 خبر یکی بهترین آمارگیر جهان تا این لحظه دومی حیوانات گربه ها و گاوها گاوها فقط سیر نمی دهند  فقط  گوشت  آنها  خوردنی و کباب کردن  نیست آنها  می توانند  جان انسانها  را  قبل از  وقوع  حادثه ای  نجات دهند  هر  نعره  گاوی  به خاطر  یونجه  و  علف  نیست آیا  گربه ها  هم  قادرند  پیش بینی کنند؟  شاید  در  زمانهای  قدیم  حرفهایی در باره  گربه ها  شنیده اید  معرفی بهترین آمارگیر جهان که  زبان  فارسی را هم  پشتیبانی  می کنه  چرا  کسب و کارم  رونقی  نداره  چرا  تا  مشتری میاد  خرید  نمیکنه  ایراد کار  از کجاست آیا  سایتی هست که  بتوان از آن کمک گرفت  تا  مدتی هم  رایگان و  مجانی باشه تا  با  تولید  بیشتر سود بیشتر هم کرد؟  hitsteps   و سایت    react flow    سایتهایی  بسیار  عالی  هستند هر  2 تا  سایت    com    دارند در در خانه نشسته اید ناگهان احساس میکنید سگ واق واق میکنه چرا؟ حالی که به او غذا به اندازه کافی داده اید یا گاو نعرع می کنه در حالی که همه چیز خوب و علف هم به اندازه کافی خورده هست دزدی هم در نزدیک خانه نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد که گاوها زودتر می فهمند آیا سیگنال صداهایی از زمین می شنوند و قرار است زلزله بیاید آیا این هشدارها را باید جدی تلقی کرد و زلزله نگاهای طبیعی هستند حداقل آیا حیوانات می توانند آینده را زودتر ببینند؟ چند ثانیه یا چند دقیقه را؟ گوزن های شاخدار و گاوها و سگها حتما در خبرها شنیده اید که بعضی از حیوانات قبل از اینکه زلزله رخ دهد زودتر با خبر می شوند و زوزه می کشند سگها واق واق می کنند گربه ها میو میو می کنند آیا گربه ها می توانند آینده را پیش بینی کنند؟ در بعضی از مسابقات فوتبال مثلا همین جام جهانی از گربه خواستند تا نتیجه بازی ها را تعین کند عجسب اینجاست که گربه درست گفته فرض کنیم در یک بازی به صورت کاملا شانسی این کار را امجام داد اما نکته باورنکردنی اینجاست که گربه توانست بیشتر از چند بازی را درست پیش بینی کند گربه ای در نزدیکی شما هست و می خواهید او را نو.ازش کنید یا به او غذا بدهید می بینید گربه بدون اینکه غذایی به او بدهید منتظر هست تا لقمه ای به آن بدهید و همانطور هاج و واج نگاهتان می کند حلال تصمیم می گیرید به او غذا ندهید و می خواهید او ر بترسانید میبینید گربه فرار می کند بدون اینکه هنوز او را ترسانیده باشید آیا گربه ها واقعا قادرند آینده نزدیک خیلی نزدیک را پیش بینی کنند؟

معرفی بهترین سایتها وبلاگها در بلاگ اسکای دیدم آمارگیر سایت را

آمارگیر خیلی خوب نوشت و مطالبش  جلب  توجه کرد اون نوشت: چیکار کنم فروشم  بالا بره  سود بیشتر  ببرم  وبلاگها در بالا  بردن و معروف کردن فروشگاهها و سایتهای  اینترنتی نقش  بسیار بالایی دارند همین  الان  اگر گوگل این وشته ها را  با  موتور جستجوی  قوی  که  داره  فوری  و خیلی زود میزان  فروش  بالا و بالاتر میره  فروش بیشتر مطالب این وبلاگ می تواند میزان  فروش  را  بسیار بالا ببره خوبه  وبلاگی  پیدا  بشه  و  به  معرفی  بهترین وبلاگها و سایتها بپردازه  مثلا تا چشمش  به این وبلاگ  افتاد اینجوری  بگه: همین الان دیدمش این وبلاگ  را  خواندم  دیدم  عالیه در مورد افزایش  فروش و سود بیشتر نوشته بود معرفی می کنم تا  بیشتر  تولیدکنندگان و فروشندگان  و فروشگاههای اینترنتی از خدمات  این سایت استفاده کنند  مدتی هم مجانی هست و رایگان میشه  حتی به زبان  فارسی  استفاده کرد  چی کار کنم مشتری خرید کنه و جای  دیگه  نره بیشتر بفروشم برای  فروش بیشتر راههای  زیادی هست  اول از همه که  کسی به ان  زیاد  توجه  نداره  ظاهر  فروشنده هست  چه کسی از ظاهر یک فروشنده  خوشش می  اید؟ تقریبا  همه دوست دارند فقط کسانی  به ظاهر  اهمیت نمی دهند که ان کالا را در جای  دیگر  نمی توانند  پیدا  کنند یا خیلی  عجله دارند و اصلا به  ظاهر ان اقا یا  خانوم فروشنده کاری  ندارند  حتی  در زمان  خرید  اینترنتی اگر وب سایتی  زیبا  نباشه  و ظاهرش بیننده را  جذب  نکنه کمتر می فروشند حتی اگر ارزانتر هم بدهند اما یک سایت اینجا  معرفی می کنم که  فروش  شما را چندین برابر می کند حتما نگاه کنید هیت استیپز  real time visitor online    زبان فارسی هم داره یکی از بهترین وب سایتهای  امارگیر شمارنده وب هست که  معلوم میکنه مشتری  چه کالاهایی را  نگاه کرد  کجاها  بیشتر ماند  با  چه  کلمه ای  نوشته از کدام  مرورگر نوشت وارد فروشگاه اینترنتی شما شد و  صدها  قابلیت به روز  دیگر   hitsteps.com    البته  این سایتها هم  عالی هستند   ip.city     و  pingmeter.com   و این سایت    reactflow.com