این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

اوه چقدر خوب شد الان از بلاگ اسکای دیدن کردم آمارگیر را دیدم

وبلاگ  آمارگیر رو  دیدم  که  نوشته  آن چه  که   ایان هست  چه  حاجت  به  بیان  است  سایتش  رو  دیدم  نوشته هایش  را  هم  خواندم  دیدم  عالیه  پسندیدم  اینجا  معرفی  می کنم اون  اینگونه  مطالبش  را  نوشت با  هم  بخوانیم  تا  بیشتر بدانیم  دانش  بیشتر زندگی بهتر در مورد این 2 تا سایت آمارگیر زنده شمارشگر  دقیق چه  بگویم  خوبه؟ چه بگویم با من ای  دل  چه ها  کردی تو مرا  با  عشق  اون  آشنا کردی  بعد  از این  زاری نکن  هوس  یاری نکن  برو ای دل  دل  دیوانه خوب در مورد چی  داشتم میگفتم آهان آنچه که عیان است چه حاجت به  بیان  است این  جمله  قدیمی ها  هست  واقعا الان  کاربرد  اینترنتی  داره free real time  visitor   فقط  اینو میتونم  بگم که فایده  داره  اولا یک  مدتی  رایگان هست  دوم آیا   زبان فارسی هم داره؟  بله  داره بیشتر برای  کسانی  خوبه  که  فروشگاه یا  هر  نوع  سایت  اینترنتی  دارند که تولید کننده هستند یا  فروشنده و میخوان  بدانند  چرا مشتری  میاد  در سایت  کالاها را  نگاه  میکنه  اما  نمی خره اسم سایت هست hitsteps    کام    com    و دومین  سایت هم  بیشتر  برای مدیرانی  یا  افرادی که  وقت  ندارند  الان  نگاه  کنند بوکمارک میکنند قابلیت  ضبط و پخش  عالی  داره  سر فرصت  نگاه می کنند اسم  دومین سایت  برتر در دنیا هم هست این است   reactflow.com   بیشتر از این چیزهایی که  گفتم  و خیلی  چیزهای دیگه  داره  ارزش  کلیک کردن رو داره....  آمارگیر  نوشت: در مورد این 2 تا سایت آمارگیر زنده شمارشگر  دقیق چه  بگویم  خوبه؟ آنچه که عیان است چه حاجت به  بیان  است این  جمله  قدیمی ها  هست  واقعا الان  کاربرد  اینترنتی  داره free real time  visitor   فقط  اینو میتونم  بگم که فایده  داره  اولا یک  مدتی  رایگان هست  دوم آیا   زبان فارسی هم داره؟  بله  داره بیشتر برای  کسانی  خوبه  که  فروشگاه یا  هر  نوع  سایت  اینترنتی  دارند که تولید کننده هستند یا  فروشنده و میخوان  بدانند  چرا مشتری  میاد  در سایت  کالاها را  نگاه  میکنه  اما  نمی خره اسم سایت هست hitsteps    کام    com    و دومین  سایت هم  بیشتر  برای مدیرانی  یا  افرادی که  وقت  ندارند  الان  نگاه  کنند بوکمارک میکنند قابلیت  ضبط و پخش  عالی  داره  سر فرصت  نگاه می کنند اسم  دومین سایت  برتر در دنیا هم هست این است   reactflow.com   بیشتر از این چیزهایی که  گفتم  و خیلی  چیزهای دیگه  داره  ارزش  کلیک کردن رو داره....

هر ساعت در بلاگ اسکای هستم چه خوشتون بیاد چه خوستان نیاد گوگل پیدام میکنه

گوگل یا همان  گوگلی  مگولی پیدام میکنه اما  چه  جوری  گوگل نوشته هایم را  مطالبم را  پیدا  میکنه؟ اون اون مثل جوینده ها  دنبال  مطالب با ارزشی هست که  در  اینترنت نوشته میشه  مثلا الان در بلاگ اسکای  هستم  هم  وبلاگها رو  در اینجا میبینم هم  بهترین  مطالب رو  از همین  وبلاگها و سایتها نوشته هاشون رو  همراه با  سایتشون  معرفی  میکنم حالا  چگونه میشه که  آمار سایتم بالا میره و چگونه میتونم  بفهمم خوب بهترین آمارگیر جهان اسمش  چی بود؟ آهان این بود هیت استیپز  hitsteps  کام    com  خوب از این سایت و یه سایت دیگه reactflow    کام    com   هر 2 تا کام دارند کامتان شیرین بگو خوب گفتم خوب شما کنجکاو میشین  ببینی این وبلاگ  چی  داره این همه  مشهور شده با یک کلیک 100 کلیک هزار کلیک  به  تعداد  نفسهام برای  دیدن  سایت  نه یک دل  نه 100 دل  همه  دلها رو میخوای بله داشتم میگفتم  به  عنوان  نمونه این مطالب را از  وبلاگی که  در بلاگ اسکای  دیدم اینجا  میزارم  اسم  وبلاگ آمارگیر  free visitor real time    این وبلاگ اینگونه نوشت: در  بلاگ اسکای  دیدم  اینجا میزارم  تا  هر کی  دوست  داره بخونه  یا  اگر  وقت  نداره  بوکمارکش  کنه  بعدا  سر  وقت  بخونه  راستی تاکسی این سایت هم  خیلی  خوبه  دیشب  دیدم  چون  خوابم  میومد  وقت نکردم  بنویسم  معرفیش کنم  اما  الان معرفی میکنم ریکت فلو   reactflow    کام  زبان  فارسی هم  داره؟  بله مجانی هست؟  بله  تا  مدتی  رایگان هست در باره چی هست؟  چرا  مشتری  از فروشگاه  دیدن میکنه  ولی  نمی خره جوابش  همه اینجاست در همین  سایت اون همیشه  دهانش  بو  میداد آمارگیر بهترین مار زنده  دنیا این آمارگیر  دقیق و رفع بوی  بد دهان اون   چند بار به  اون  گفتم  اوه  دهانت بو میده  یه  فکری  کن گفت  راست میگی  پس  واسه  همینه  تا  حرف  میزنم  همه  فرار  را  بر  قرار ترجیجج میدهند کافیه  دهان  باز کنم تا هر کی  دورو  برم  هست بیهوش  بشن  یا  فرار  کنه  اون حرف منو  گوش کرد  و گفتم  این کارها رو  بکن حتما  دهانت خوشبو  میشه  و  بگو  ها با  دهان  باز  ها  کن  دیگه  کسی  فرار  نمیکنه  اما  چگونه  آیا  واقعا  راهی  هست؟  بله  بهترین  آمارگیر  زنده  دقیق  شمارشگر  وب    free visitor  real  time  سایتی  که  زبان  فارسی هم  داره  و مدتی هم  مجانی و  رایگان هست  hitsteps کام هیت استیپز کام اسم  سایت هست خوب برسیم به  رفع  بوی  بد  دهان ممکنه این حرف رو نزنن اوه برو دهانت بو میده ناراحت شدی؟ اما فرار را بر قرار ترجیج دهند چرا دهانت بو میده چه خمیر دندانی میزنی؟ چگونه بوی بد دهان را از بین ببریم؟ راستش نمی دونم چیکار کنم هر جا میرم تا حرف میزنم میگن پیف پیف پیف یعنی دهانت بو میده بهترین خمیر دندانها رو هم استفاده کردم اما فقط همون لحظه اول خوبه بعدش خیلی زود دوباره بد بو میشه خودم هم احساس میکنم نه میتونم کسی رو ببوسم نه حرف بزنم خلاصه همه فرار می کنند کافیه دهان باز کنم همه گنجشکها هم یا بیهوش می افتند پایین از درخت یا فرار می کنن خوب بهترین راه چاره یک فاسق قاشق بردارم بزن به زبانت و بکش بیاد لا پایین میبینی یه عالمه سفیده و چیزهای بدبود که در دهانت به زبانت چسبیده بود اومده بیرون حالا آب نک نمک قرقره کن سپس مسواک بزن یا بهتره اول مسواک بزنی بعدش اب نک نمک یا مخلول تمیزکننده بزن ببین همه میان دنبالت تا حرف بزنی همه میگن بگو بگو بگو اما اگر همه اینکارها رو انجام دادی باز هم نشد غذاهای سرخ کردنی کمتر بخور مخصوصا از غذاهای آماده که معلوم نیست از چی درست کردن و پس از یک غذای سرخ کردنی فوری چای داغ نخور....armin3dجگونه بوی بد دهان را از بین ببیریم؟

باز هم در بلاگ اسکای یک سایتی دیدم معرفی میکنم آمارگیر زنده دقیق

البته  این  وبلاگ در باره  رفع  بوی بد  دهان هم نوشته خوب  همینجا  به  معرفی این  وبلاگ  را  که  در  بلاگ اسکای  دیدم  اینجا میزارم  تا  هر کی  دوست  داره بخونه  یا  اگر  وقت  نداره  بوکمارکش  کنه  بعدا  سر  وقت  بخونه  راستی تاکسی این سایت هم  خیلی  خوبه  دیشب  دیدم  چون  خوابم  میومد  وقت نکردم  بنویسم  معرفیش کنم  اما  الان معرفی میکنم ریکت فلو   reactflow    کام  زبان  فارسی هم  داره؟  بله مجانی هست؟  بله  تا  مدتی  رایگان هست در باره چی هست؟  چرا  مشتری  از فروشگاه  دیدن میکنه  ولی  نمی خره جوابش  همه اینجاست در همین  سایت اون همیشه  دهانش  بو  میداد آمارگیر بهترین مار زنده  دنیا این آمارگیر  دقیق و رفع بوی  بد دهان اون   چند بار به  اون  گفتم  اوه  دهانت بو میده  یه  فکری  کن گفت  راست میگی  پس  واسه  همینه  تا  حرف  میزنم  همه  فرار  را  بر  قرار ترجیجج میدهند کافیه  دهان  باز کنم تا هر کی  دورو  برم  هست بیهوش  بشن  یا  فرار  کنه  اون حرف منو  گوش کرد  و گفتم  این کارها رو  بکن حتما  دهانت خوشبو  میشه  و  بگو  ها با  دهان  باز  ها  کن  دیگه  کسی  فرار  نمیکنه  اما  چگونه  آیا  واقعا  راهی  هست؟  بله  بهترین  آمارگیر  زنده  دقیق  شمارشگر  وب    free visitor  real  time  سایتی  که  زبان  فارسی هم  داره  و مدتی هم  مجانی و  رایگان هست  hitsteps کام هیت استیپز کام اسم  سایت هست خوب برسیم به  رفع  بوی  بد  دهان ممکنه این حرف رو نزنن اوه برو دهانت بو میده ناراحت شدی؟ اما فرار را بر قرار ترجیج دهند چرا دهانت بو میده چه خمیر دندانی میزنی؟ چگونه بوی بد دهان را از بین ببریم؟ راستش نمی دونم چیکار کنم هر جا میرم تا حرف میزنم میگن پیف پیف پیف یعنی دهانت بو میده بهترین خمیر دندانها رو هم استفاده کردم اما فقط همون لحظه اول خوبه بعدش خیلی زود دوباره بد بو میشه خودم هم احساس میکنم نه میتونم کسی رو ببوسم نه حرف بزنم خلاصه همه فرار می کنند کافیه دهان باز کنم همه گنجشکها هم یا بیهوش می افتند پایین از درخت یا فرار می کنن خوب بهترین راه چاره یک فاسق قاشق بردارم بزن به زبانت و بکش بیاد لا پایین میبینی یه عالمه سفیده و چیزهای بدبود که در دهانت به زبانت چسبیده بود اومده بیرون حالا آب نک نمک قرقره کن سپس مسواک بزن یا بهتره اول مسواک بزنی بعدش اب نک نمک یا مخلول تمیزکننده بزن ببین همه میان دنبالت تا حرف بزنی همه میگن بگو بگو بگو اما اگر همه اینکارها رو انجام دادی باز هم نشد غذاهای سرخ کردنی کمتر بخور مخصوصا از غذاهای آماده که معلوم نیست از چی درست کردن و پس از یک غذای سرخ کردنی فوری چای داغ نخور....armin3dجگونه بوی بد دهان را از بین ببیریم؟

در بلاگ اسکای دیدم آیا میشه خواب را ضبط کرد؟

آیا میشه  در بیداری  به  خواب  یکنفری  که  داره  خواب  میبینه  رفت؟ آیا  میشه  در  خواب  به  بیداری  آدمها  رفت؟ ضبط رنگی یا  سیاه  سفید شوخی بود  خوابهای  رنگی  را  رنگی  خوابهای  سیاه  سفید  را  سیاه سفید میشه  دید  شاید بشه  شاید  نشه  اما  علم  تشنه  هست و  هر چیزی  ممکنه  کشف بشه فقط  فو بگو  جی  میخوای  انسان  دوران  300 سال  پیش  اگر  الان  زنده  بشه  بیاد  در  قرن  2022 از  تعجب  شاخ  در میاره چون  بالاترین  پیشرفتش  در آنزمان دیگ  بخار  بود و فوقش  رادیو خوب  بگذریم  برسیم به  معرفی  بهترین  وبلاگ  این ساعت وبلاگ آمارگیر زنده  عالی نوشت اون اینگونه  نوشت:  Amargir zendeh  online  zaban farsi ham dare آیا میشه خواب را ضبط کرد؟ free reall time  visitor  hitsteps  بالاتر از علم چگونه می توان  خواب را ضبط کرد  سپس  پخش  کرد؟ بیشتر وقتها  خوابهایی میبینیم  که  فوری  یادمان می رود ولی  بعضی  از خوابها مقداری  یادمان  می آید  خواب میبینیم  مثل  پرنده  می پریم خواب میبینیم  در یک  شهری  هستیم که  نمی دانیم  اینجا  کجاست و یا  هر  خوابی  دیگر فرض کنیم  خواب میبینیم  یک  سایت  آمارگیر  زنده  و  دقیق پیدا کردیم  و  چون  روز  فکرش  را  کرده  بودیم  در خواب آن را  میبینیم مثل هیت استیپز که  یکی از  بهترین آمارگیرهای  جهان هست و  زبان  فارسی هم  داره  مدتی هم  رایگان هست  hitsteps   اما ضبط و پخش  چی  فرض کنیم  تولیدکننده هستیم و  فروشگاه  اینترنتی  داریم مشتری  میاد  به  کالاها  نگاه  میکنه  اما  خرید  نمیکنه  وقت هم  نداریم در همان  لحظه  نگاه کنیم  چرا  نخرید  اینجا  با  کمک این سایت  میشه  سر  فرصت  علتها  را پیدا کرد ضبط میکنه  به  طور  تتوماتیک  در  زمانی که  وقت  داشتیم میتوانیم  نگاه  کنیم  اسم  سایت هم هست    reactflow  

رانندگی کارمنه خدا نگهدار منه

آفرین: تایید شدی امروزت مثل دیروزت  معلومه که  خوبه  هه هه خود گویی خود خندی عجب مرد هنرمندی تا حالا عاشق شدی  با عشقت با ماشین  رانندگی  گنی؟ در دنیای  خدا یکی هست که خیلی  دوستت داره  اون  منم تو  اگر  فقط یک  لحظه  بدرون  من  بیای  تعجب میکنی  که  آیا  واقعا این همه  دوستم  داره  و من  غافلم بدنم  با  دیدن  تو  بلرزه  در میاد  یادته  یه بار به من گفتی  چرا  اونجوری  نگاهم میکنی  فهمیدی  که این  نگاه با همه  نگاها  فرق  داره اره  دلم میخواد  همه  عمرم  نگاهت کنم اگر  لحظه ای با تو  نباشم  اون  لحظات  عمرم  زندگیم  حساب نمیشه وقتی  در کنار هم هستیم لحظه به لحظه  دارم  لذت میبرم که با هیچ لذتی  برابر نیست عاشق واقعا عاشق و دوستش داره همیشه یکی عاشقتره اون یکی معشوق اما به پای عاشق نمیرسه تمام بذیهایش رو هم تحمل میکنه قهر میکنه میره اما بیشتر دلش برای عشقش تنگ میشه آه چقدر روزها و سبها تمام سالها بدنتالت گشتم باورم نمیشه با منی در کنار همیم یعنی این خواب نیست تو خودت به تنهایی همه دنیای منی اگر هوا سرد اگر سوزان و داغ بود در کنار تو همیشه معتدلم می گفتم کاش میشد با تو آشنا شد اونو میدیدم نمیدونستم چیکار کنم اونو می دیدم آه میکسیدم حداقل 2 کلمه حرف بزنم با تو فقط تو و دیگر هیچ دیدم دوستش دارم ای عشق آخه بگم تو چه هستی اگر عشق نبود آخر زیبایی رو ادم نمیدید دیدم نمیشه به اون نگم دوستت دارم رفتم جلو بله گفتم دوستت دارم ما به هم رسیدیم اون هم منو میخواست اون هم مثل من تنهای تنها بود توی این دوره زمونه عشق چیه صفا کدومه وفا چیست چه شد که عاشق شدم چه حسی داره عاشق شدن تا حالا عاشق شدی تا حالا شده پس از عاشق شدن جدا بشی؟ یه لحظه هست و کم کم بوجود نمیاد در یک لحظه یک نگاه پیش میاد چون اون از قبل در ذهنم بوده و در رویا اونو میخواستم منظور از اون اونی که نمیشناختمش اما مثل اینکه سالها اونو میشناسم و دلم میخواست با اون باشم در کنار هم باشیم شب و روز تشنه دیدارش بودم دوست داشتم شت و روز طوالانی تر بشه بیشتر با هم باشیم وقتی اون کنارم نبود احساس میکردم چیز بزرگی از زندگی در کنارم نیست و منتظر بودم اون زنگ بزنه فقط اونو می دیدم دیگر ادامه در این سایت armin3d