این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

وبلاگم سایت خسته هست فعلا چیزی نمی توانم بنویسم

فقط همین چند خط را نوشتم  نه اینکه  حوصله  نوشتن رو  نداشته باشم دارم اما  سایتم  امروز  حسته هست نیاز به استراحت داره سایت درمانی  چیست؟  ارور میده خوب شاید اینترنتم مشکل  داره  فعلا این  برداشت مطلب رو که از  وبلاگ  بادام زمینی برداشتم اینجا میزارم  شاید  سایت  خود به خود با  چند تا  کلیک یا  رفرش  حال بیاد  

ما ادمها یا هر موجودی نصف بدنمون 2 بار تکرار شده هر چی سمت چپ داریم سمت راست هم هست ما ادمها یا هر موجودی  نصف بدنمون 2 بار تکرار شده  هر چی سمت چپ داریم سمت راست هم هست 2  تا چشم 2 تا دست  2 تا پا همه  موجودات  اینجورین نصف  بدنشون صمت راسته نصف در سمت چپ a شاید  جهان هم همینطوره و چپ و راست  داره و هر چی  اینطرفش هست انطرف هم  هست یعنی  جهان  به غیر از  قلب 2  تا  زمین  داره  2  تا  افتاب  2  تا  سیاره  مریخ چون همه در بدن ما 2 بار  تکرار شده  کلیه  2  تا پا 2  تا  اگر  نصف  دنیا رو  بشر  کشف  کنه  بقسه دنیا  همونه و نیازی به کشف بیشتر  نیست زمانی که بشر افتاب دوم رو کشف کنه یعنی  نصف  دنیا  کشف  شده  ...........................

استقلال نان را در تنور داغ پرسپولیس پخت خبر ورزشی فوتبال دربی امروز

هیجان بالاتر از فوتبال زنده نیست خوب این  نوشته ها رو از  وبلاگ  بی نظیر بادام زمینی  می خوری  برداشت کردم هم  اکنون یک خبر ورزشی استقلال پرسپولیس نتیجه بازی 1 بر 1 استقلال گل اول را زد در نیمه اول با شوتی سنگین  نه زیاد سنگین نیمه سنگین توپ گل شد ابی ها یک بر 0 جلو افتائند اما  مگر  بشار سن  گذاشت نه این بازیکن قرمز پوش  در نیمه  دوم  در  محوطه 17  قدم گل مساوی  را  زد  دربی  1  بر 1 شد در  وقت ازافی اوه جوهرم تموم شد نمینتونم بنویسم ...خوب  20  دقیقه گذشت وقت اضافی بازی هم تمام شد خیلی  دلتون می خواد  بدونید  کدام  تیم برنده شد بله بازی  به  ضربات پنالتی کشیده شد کی برد  کی باخت؟ استقلال  با  مربی گری  فرهاد مجیدی  ستاره  تیم ملی  فوتبال ایران در چند سال گذشته  موفق شدند  پرسپولیس را  ببرند اره این اسفلال بود که به دیدار  تراکتورسازی می رود  گود گود گود ........منبع از سایت    armin3d.com

حالا گذشته اون روزها بسته شده همه اون روزهای خوب

یه روز به دنیا  اومدم چند تا  بهار از من گذشت ...حالا گذشته اون روزها بسته شده  بسته شده همه اون روزهای خوب  یک روزی ما  2  بام و یک هوا شدیم ما  هم از هم جدا شدیم مثل همه  عاشقان روزگار که از هم جدا میشن  ما  هم  جدا  شدیم  و این  رسم  روزگاره  که  خنده داره  درست  زمانی که  همه چیز خوب داشت پیش  می  رفت  یادمه  وقتی  چند تا  بهار  به من خورد من جون  گرفتم  بزرگ  و  بزرگتر شدم  اماده  رسیدن  شدم  مثل  میوه حسابی پخته شدم و  قابل  خوردن  و  برداشت  شدم تا  اینکه در اخرین  بهار  وقتی  اماده  برداشت  شدم  تو  رو  دیدم   نگاهی که  نمی  تونستم  نگاهت  نکنم دلم  به  تاپ فاپ افتاد  دست خودم  نبود یک  غریزه  جنسی به  بزرگی  همه  جهان  غیر  قابل  کنترل در من روشن شد هی  بر می گشتم  نگاهت  نکنم  اما  نمی شد نگاه  تو  کار  خودش رو کرده بود و  قلبم  بسخیر شد  و وقتی گفتی  دوستت دارم  دگه بیحال شدم سرم گیج  رفت وقتی گفتی  میمرم  برات  دیگه از خود بیخود شدم  دیگه  من اون  ادمی  نبودم که  قبل  از بهار  بودم  در  قشنگترین  فصل خدا  در بهار ما  عاشق  شدیم  توی  باغ  بلور  تو رو همیشه  می دیدم  وقتی بوسم  کردی  گونه های  سرخم  سرختر شد وای  دنیا  چقدر  قشنگ شده بود حالا  با  هم نیستیم  خسته شدم  از بس به انتظار تو بودم  اما  تو نیومدی  دوستت دارم به وسعت بزرگی  دنی  دوستت دارم  خسته شده  نگاه  من به اخر خط رسیدم من تو رو از دست  دادم دیگه  تموم راه من به اخرش رسدم اما  به جز  نگاه  تو چیزی دیگه  ندیدم .. دوستت دارم....

وضعیت اب و هوای چند شهر در استان مازندران 2020 تا 2021

اب و هوا برای امروز هست برای  همین  لحظه مثل بابل یا امل یا نوشهر یا نور  دوش سلمان شهر  +20 °C ابری مرزن آباد  +16 °C پوشیده از ابر کلاردشت  +18 °C عباس آباد  +20 °C ابری پول  +16 °C  نشتارود  +24 °C ابری کجور  +16 °C  خرم آباد  +22 °C  تنکابن  +22 °C  سولدِه  +24 °C تا حدودی ابری بلده  +16 °C  شمشک  +16 °C واضح آسارا  +18 °C  ورزن  +18 °C  بزج  +20 °C  رامسر  +21 °C  محمود آباد  +26 °C  چمستن  +23 °C آهار  +22 °C فشم  +22 °C اندج  +20 °C واضح بستک  +19 °C دوش چابکسر  +20 °C دوش عور دشت  +26 °C  آمل  +23 °C واضح ارنگه  +22 °C  معلّم کلایه  +22 °C واضح تالیان  +23 °C  آردهه  +21 °C  فشند  +21 °C واضح افجه  +24 °C دوش سرخرودی غربی  +26 °C واضح ازنق  +24 °C واضح هنزک  +24 °C  لواسان  +24 °C ابری نی دشت  +16 °C واضح هلیجرد  +23 °C واضح شهر جدید هشتگرد  +25 °C واضح انگه  +24 °C واضح ازرت  +23 °C دوش فریدونکنار  +26 °C کرج  +25 °C دوش واجارگاه  +21 °C دوش فرم  +26 °C واضح کمال آباد  +25 °C واضح تهران  +24 °C واضح هشتگرد  +25 °C واضح آبیِک  +24 °C دوش کلا چای  +21 °C دوش زرگر محله  +26 °C واضح چهار باغ  +25 °C واضح جوزک  +22 °C واضح گرمدرّه پائین  +24 °C آبیک  +24 °C دوش خرابه خوشرود پی  +25 °C دوش رحیم آباد  +21 °C  تِهران  +30 °C واضح نظر آباد  +25 °C واضح شهر قدس  +28 °C دوش کله بست  +26 °C تا حدودی ابری رازمیان  +20 °C  محمّد آباد  +25 °C تا حدودی ابری رِهنِه  +19 °C  مشکین دشت  +27 °C  فردیس  +27 °C تا حدودی ابری گزنک  +19 °C دوش بابلسر  +26 °C  بومهن  +28 °C آبعلی  +22 °C  امیر کلا  +26 °C  رودیان  +27 °C  تنکمان  +25 °C ح فردوس  +27 °C دوش بابل  +26 °C دوش رانکوه  +21 °C دوش رودسر  +22 °C واضح شهر جدید اندیشه  +28 °C دوش گلوگاه  +24 °C واضح شهرک احمد آباد مستوفی  +28 °C واضح شهریار  +28 °C دوش مازندران محله  +22 °C واضح ماهدشت  +26 °C واضح ملارد  +27 °C ابری کشمش  +16 °C واضح چهاردنگه  +30 °C واضح ری  +30 °C واضح باغ رضوان  +30 °C واضح دماوند  +25 °C واضح الورد  +29 °C دوش املش  +20 °C دوش بیجار پشت محله شلمان  +21 °C دوش مرزی کلا  +24 °C دوش چهره  +24 °C واضح صباشهر  +28 °C ابری یسن  +16 °C واضح سلمبر  +30 °C 

ساعتی پیش بینی آب و هوا