این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

معرفی بهترین وبلاگها و سایتهای اینترنتی اینبار آمارگیر زنده رو دیدم

این وبلاگ آمارگیر را در  بلاگ اسکای  دیدم راستش  رو بخواهید همین الان تا  بلاگ اسکای رو باز کردم  چشمم به همین آمارگیر دقیق افتاد این آمارگیر اینگونه نوشته: هر جور که باشه یک آمارگیر با حال که فارسی هم داشته باشه پیدا میکنم سایتهای آمارگیر زنده  دقیق  شمارشگر  تعداد بازدید کنندگان در اینترنت خیلی زیاده  تا حالا از 20 تا آمارگیر استفاده کردم اما  فقط   5 تاشون بهتر از بقیه بودند اما یک آمارگیر خیلی نظرم را جلب کرد گفتم اگر این  زبان فارسی هم داشته باشه  عالی میشه  فکر میکنید زبان فارسی هم داشت بله خوشبختانه داشت از همه بهتر  یه لحظه گفتم کاش این آمارگیر  مجانی  باشه فکر می کنید رایگان هم بود بله خوشبختانه تا یه مدتی نیز این آمارگیر رایگان هم هست اگر شما هم تا این لحظه موفق به پیدا کردن آمارگیر زنده  خوب نشدید همین آمارگیر رو استفاده کنید دیگه دنبال آمارگیر دیگه نمیذین اسمش هم هست : hitsteps.com  البته این سایت هم خیلی عالیه ولی آمارگیر نیست یه چیری شبیه به همینه اسمش هست:  reactflow.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد