این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

معرفی بهترین سایتهای دنیا آمارگیر زنده دقیق شمارشگر

این آمارگیر رو در بلاگ اسکای  همین  الان پیدا کردم در اینترنت می توان بهترین ها را دید  آمارگیر اینگونه نوشت: زبان انگلیسی ام به اندازه کافی خوب نیست به خاطر همین  فارسی می نویسم و ترجمه آن را از گوگل ترانسلت می گیرم گوگل ترانسلت مانند یک نوجوان 16 ساله هست و هنوز به 18  نرسیده اما  خیلی  کمک میکنه بعضی وقتها گوگل ترانسلت پینگلیش رو هم می فهمه  فینگلیش یک زبان کامپیوتری  برای فارسی زبانان هست که نمی توانند  کیبوردشان فارسی نداره خوب بگذریم بیایم  به معرفی بهترین آمارگیر دنیا: if you want find amargir site    چون زبان انگلیسیم خوب نیست نتونستم بقیه رو به زبان انگلیسی بنویسم  اگر در اینترنت در جستجوی پیدا کردن آمارگیر زنده دقیق شمارشگر وب هستید ولی هنوز پیدایش نکردید همینجاست همین بهترین هست جستجوی  شما  نتیجه داد و شما یافتید. بی نظیره  عالیه فوقالعاده هست این سایت ایا بدنبال یک سایت امارگیر هستید ؟ اینده را امروز ببینید وب سایت امارگیر ... می خواهید بدانید مشتریان  شما  چه قسمتهایی از وب سایت شما را  نگاه کرده و از کدام  محصول بیشتر  خوشش امده  چقدر  نگاه کرده  و اصلا  چرا  وقتی نگاه کرد  خرید  نکرد  نقاط  ضعف  و قدرت وب سایت شما را میشه  راحت با  کمک این سایت  فهمید.معرفی بهترین سایت دنیا  شمارنده وب دقیق انلاین اگر به دنبال یک وب سایت خوب برتر که تا  زمانی  هم رایگان و مجانی هست این وب سایت را  همین الان در اینترنت پیدا کردم بهترین امارگیر وب سایتها هست  دقیق  زنده  و انلاین با  گرافیک خیلی  قشنگ و امروزی در این وب سایت هر چه  که  دلتان  بخواهد هست  سایتی که  واقعا  جلوتر از مان خودش  حرکت می کند اسم و ادرس این سایت هست  هیت استیپز  hitsteps.com    و اما یک سایت دیگه هم امروز اینجا  معرفی می کنم به  نام   ریکتفلو ادرس این وب سایت هم هست    reactflow.com

معرفی سایت بلاگ اسکای یه دوستی داشتم میخواست ایدی بگیره

معرفی سایت بلاگ اسکای یه دوستی داشتم میخواست ایدی بگیره معرفی بهترین سایتهای ایران و جهان در دنیا سایتهایی هستند که بی نظیر هستند در مورد قالب سایت رنگ بندی و خیلی ابزارهای دیگر  با  دقت انتخاب کردند چون کاربر میخواد سالهای درازی این سایتها را نگاه کنند.مدیران این سایتها با نظارت دقیق و حتی انتخاب اسم و از ریزترین نکات تا بزرگترین آنرا به خوبی انتخاب میکنند.کاربر از دیدن این سایتها خستگی از تنش بیرون میره حتی اگر کاربری کاری با اینترنت نداره و فقط برای سرگرمی و اوقات فراغت سایتی را نگاه میکنه اگر از سایتی خوشش بیاد و بوکمارک کردن رو بلد باشه بوکمارکش میکنه گویی اگر یک شب آن سایت را نبینه خوابش نمیبره جزیی از وجودش میشه بلاگ اسکای نیازی به تعریف کردن نداره اما دیدم از همه سایتها که تا این لحظه نوشتم چرا از همین سایت بلاگ اسکای ننویسم این همه زیبایی در این سایت قابل تحسین هست. دوستی میخواست آیدی بگیره گفت چی بزارم 16 سال بیشتر نداشت در 15 سال پیش کمتر کسی آی دی داشت یا یاهو یا  جمیل ناگهان به  ذهنم افتاد بزار مورون اسکای تا اینکه ناگهان با بلاگ اسکای  آشنا شدم و این سایت خوب را دیدم احساس میکردم برام آشناست آخرش  فهمیدم به خاطر همان آیدی بود که  شباهتی به  بلاگ اسکای داشت.رنگ بندی آبی و زمینه ها و خلاصه همه چیزش مثل سایتهای  برتر جهان هست مثلا  این سایت آمارگیر را شاید دیده باشید hitsteps  نقطه کام این سایت هم زیباست اینجور سایتها در اینترنت مانند  ستاره ای  تابناک در آسمان می درخشند.

آین آمارگیر فوق العاده هست واندرفول هست

هر کی این سایت آمارگیر رو ببینه  خستگی اش از بین میره و دیگه  دنبال  آمارگیرهای زنده  و مرده  دیگه  در اینترنت نمیره  همین الان دیدمش  پسندیدم  گفتم  معرفیش می کنم تا همه استفاده کنن در بلاگ اسکای پیداش کردم  بگو جون من  جون زن بابا راست میگم راستی یه چیزی تاکسی اگر یکی بهت گفت چقدر پیر شدی میتونی بگی  شیر همیشه  شیره چرا همیشه خوابی؟ آخه در خوابم آرامش دارم چون تو رو نمیبینمت: ما حتی میتونیم بگیم فوق العاده هست وقتی خارجی ها میتونن بگن واندرفول ما هم میتونیم بگیم شگفت انگیزه آمارگیر  Amargir آمارگیر Aaaaaa    maaaaa  rrrrrrr    girrrrrrrrr  آمارگیر گیر داده ها خوب چیکار میشه کرد این آمارگیر فرق میکنه زبان فارسی هم داره؟ آره داره پس مهم نیست حتما انگلیسی بلد باشم دیگه چی داره؟  بگو چی نداره همه چیز رو با هم داره فوقالعاده هست وقتی خارجی ها میتونن بگن واندرفول ما هم میتونیم بگیم شگفت انگیزه آمارگیر if you want find amargir site    چون زبان انگلیسیم خوب نیست نتونستم بقیه رو به زبان انگلیسی بنویسم  اگر در اینترنت در جستجوی پیدا کردن آمارگیر زنده دقیق شمارشگر وب هستید ولی هنوز پیدایش نکردید همینجاست همین بهترین هست جستجوی  شما  نتیجه داد و شما یافتید. بی نظیره  عالیه فوقالعاده هست این سایت ایا بدنبال یک سایت امارگیر هستید ؟ اینده را امروز ببینید وب سایت امارگیر ... می خواهید بدانید مشتریان  شما  چه قسمتهایی از وب سایت شما را  نگاه کرده و از کدام  محصول بیشتر  خوشش امده  چقدر  نگاه کرده  و اصلا  چرا  وقتی نگاه کرد  خرید  نکرد  نقاط  ضعف  و قدرت وب سایت شما را میشه  راحت با  کمک این سایت  فهمید.معرفی بهترین سایت دنیا  شمارنده وب دقیق انلاین اگر به دنبال یک وب سایت خوب برتر که تا  زمانی  هم رایگان و مجانی هست این وب سایت را  همین الان در اینترنت پیدا کردم بهترین امارگیر وب سایتها هست  دقیق  زنده  و انلاین با  گرافیک خیلی  قشنگ و امروزی در این وب سایت هر چه  که  دلتان  بخواهد هست  سایتی که  واقعا  جلوتر از مان خودش  حرکت می کند اسم و ادرس این سایت هست  هیت استیپز  hitsteps.com    و اما یک سایت دیگه هم امروز اینجا  معرفی می کنم به  نام   ریکتفلو ادرس این وب سایت هم هست    reactflow.com

از نام وبلاگ معلومه که بدنبال بهترین نوشته ها در اینترنت هستم معرفی سایت

معرفی سایت و یا وبلاگ همین الان در اینترنت بدنبال  بهترینها بودم که  جشمم در بلاگ اسکای به آمارگیر افتاد مطالبش را خواندم  وارد سایتی که معرفی کرده بود شدم با دقت  نگاه کردم  دیدم  عالیه پسندیدم و دقیقا مطالبش را اینجا میزارم آمارگیر سایت اینگونه نوشت: if you want find amargir site    چون زبان انگلیسیم خوب نیست نتونستم بقیه رو به زبان انگلیسی بنویسم  اگر در اینترنت در جستجوی پیدا کردن آمارگیر زنده دقیق شمارشگر وب هستید ولی هنوز پیدایش نکردید همینجاست همین بهترین هست جستجوی  شما  نتیجه داد و شما یافتید. بی نظیره  عالیه فوقالعاده هست این سایت ایا بدنبال یک سایت امارگیر هستید ؟ اینده را امروز ببینید وب سایت امارگیر ... می خواهید بدانید مشتریان  شما  چه قسمتهایی از وب سایت شما را  نگاه کرده و از کدام  محصول بیشتر  خوشش امده  چقدر  نگاه کرده  و اصلا  چرا  وقتی نگاه کرد  خرید  نکرد  نقاط  ضعف  و قدرت وب سایت شما را میشه  راحت با  کمک این سایت  فهمید.معرفی بهترین سایت دنیا  شمارنده وب دقیق انلاین اگر به دنبال یک وب سایت خوب برتر که تا  زمانی  هم رایگان و مجانی هست این وب سایت را  همین الان در اینترنت پیدا کردم بهترین امارگیر وب سایتها هست  دقیق  زنده  و انلاین با  گرافیک خیلی  قشنگ و امروزی در این وب سایت هر چه  که  دلتان  بخواهد هست  سایتی که  واقعا  جلوتر از مان خودش  حرکت می کند اسم و ادرس این سایت هست  هیت استیپز  hitsteps.com    و اما یک سایت دیگه هم امروز اینجا  معرفی می کنم به  نام   ریکتفلو ادرس این وب سایت هم هست    reactflow.com

آمارگیر زنده دقیق شمارشگر تعداد بازدیدکنندگان خلاصه و مفید

فقط چند کلیک  فاصله است تا دنیایی زیباتر آز آنچه فکر میکنی برویت باز شود معرفی یکی از بهترینها از این وبلاگ  زنده  دقیقتر از  زمان  site amargir yani in free reall time visitor سایت آمارگیر یعنی این  وقتی این سایت را دیدم  نصف عمر از دست رفته ام برگشت سرجای خودش  راستی  تاکسی زبان فارسی هم داره  راست میگی؟ آره مگه من دروغگو هستم نه بابا جون زن بابا خوب بگذریم بیایم در اینترنت و حرفهای تازه با سایت و خبرهای تازه  بقول شکسپیر که میگه من وقت را هدر دادم و اکنون اوست که مرا هدر می­دهد.ویلیام شکسپیر تا  دلت  بخواد  سایت  در جهان هست  اما  همیشه  چند تا  از سایتها  بهترین هستند free reall visitor time    این درسته  رایگان  تا  مدتی و همچنین  زبان  فارسی هم  داره  بیشتر هم  به  درد  حرفه ای ها  میخوره  free reall time  visitor   آمارگیر زنده  دقیق آمارگیر زنده  دقیق  و یک خبر هم  در باره  بوی  بد دهان برو  دهانت  بو  میده خمیر  و یک خبر هم  در باره  بوی  بد دهان برو  دهانت  بو  میده خمیر دندانت رو عوض کن از خمیر دندانی استفاده کن که خوشبو باشه  البته   راه حل  بهتر  در همین  وبلاگ  نوشته شده   برو که  دهانت بو میده اما  خبر دوم وب سایتی پیدا کردم  که  آمارگیر دقیق  زبان فارسی هم و رایگان  تا  یه مدتی  هست. اون همیشه  دهانش  بو  میداد آمارگیر بهترین مار زنده  دنیا این آمارگیر  دقیق و رفع بوی  بد دهان اون   چند بار به  اون  گفتم  اوه  دهانت بو میده  یه  فکری  کن گفت  راست میگی  پس  واسه  همینه  تا  حرف  میزنم  همه  فرار  را  بر  قرار ترجیجج میدهند کافیه  دهان  باز کنم تا هر کی  دورو  برم  هست بیهوش  بشن  یا  فرار  کنه  اون حرف منو  گوش کرد  و گفتم  این کارها رو  بکن حتما  دهانت خوشبو  میشه  و  بگو  ها با  دهان  باز  ها  کن  دیگه  کسی  فرار  نمیکنه  اما  چگونه  آیا  واقعا  راهی  هست؟  بله  بهترین  آمارگیر  زنده  دقیق  شمارشگر  وب    free visitor  real  time  سایتی  که  زبان  فارسی هم  داره  و مدتی هم  مجانی و  رایگان هست  hitsteps کام هیت استیپز کام اسم  سایت هست خوب برسیم به  رفع  بوی  بد  دهان ممکنه این حرف رو نزنن اوه برو دهانت بو میده ناراحت شدی؟ اما فرار را بر قرار ترجیج دهند چرا دهانت بو میده چه خمیر دندانی میزنی؟ چگونه بوی بد دهان را از بین ببریم؟ راستش نمی دونم چیکار کنم هر جا میرم تا حرف میزنم میگن پیف پیف پیف یعنی دهانت بو میده بهترین خمیر دندانها رو هم استفاده کردم اما فقط همون لحظه اول خوبه بعدش خیلی زود دوباره بد بو میشه خودم هم احساس میکنم نه میتونم کسی رو ببوسم نه حرف بزنم خلاصه همه فرار می کنند کافیه دهان باز کنم همه گنجشکها هم یا بیهوش می افتند پایین از درخت یا فرار می کنن خوب بهترین راه چاره یک فاسق قاشق بردارم بزن به زبانت و بکش بیاد لا پایین میبینی یه عالمه سفیده و چیزهای بدبود که در دهانت به زبانت چسبیده بود اومده بیرون حالا آب نک نمک قرقره کن سپس مسواک بزن یا بهتره اول مسواک بزنی بعدش اب نک نمک یا مخلول تمیزکننده بزن ببین همه میان دنبالت تا حرف بزنی همه میگن بگو بگو بگو اما اگر همه اینکارها رو انجام دادی باز هم نشد غذاهای سرخ کردنی کمتر بخور مخصوصا از غذاهای آماده که معلوم نیست از چی درست کردن و پس از یک غذای سرخ کردنی فوری چای داغ نخور....armin3d جگونه بوی بد دهان را از بین ببیریم؟