این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

بله من هم مثل تو دلم داره منو دیوونه میکنه

با اینکه از درد عشق داره  میسوزه اما باز هم دست بردار نیست از دست این دل فریاد همه جا ادم رو به دنبال خودش  می کشه دل عزیزم  تو که  طاقت بیماری  نداری  میدونم که همه  غمخواری دارند به غیر از من  بسه فقط کافیه فوری هم عاشق میشی با  اولین  نگاه همه دل دارند منم دل دارم منو به دنبال خودت  به  هر جایی کشوندی  عاشق که  شدی  خودت رو به  اون  نرسوندی تو تحمل  بیخوابی رو  داری  نداری به خدا  نداری  ویرون بشی دیوونه بشی ای دل از دست تو فریاد حیرون بشی ای دل  همه  یاری  دلداری  دلبری  دارن  اما  دل  دیوونه من نداره  ای  دل  خواهش  پرواز نکن  تو  طاقت  دوری  از عشق رو  نداری الهی که  خون بشی ای  دل  صبخ شب  برام  نزاشتی  هر لحظه  اونو میخوای  این همه منو وت و بی وقت  به هر سویی نکشون چی کار کنم دلم با تو از سینه  تو رو بیرون  میارم  میندازمت بیرون ای دل حداقل  10  دقیق بزار ارامش  داشته باشم همه دل دارند منم دل دارم  تو چرا اینجوری هستی همش اونو میخوای برگشتن او زنده  شدن  خاطرات اون و رسیدن  دوباره  پس از  لحظه  تلخ  جدایی مدتی  زمان را باید سپری کرد 3 ماه  حداقل  و  6  ماه اون بر می گرده  به  شرطی که  خیلی  باید  به  عشق  خوبی و  محبت کرد چون اون  دلش  از یه  چیزی  شکسته ترمیم  دل  سخته  فقط با  مخبت و  دوستی اون بر می گرده اما  بیتکوین مجانی   اما  بیتکوین چیست چگونه  بگیریم؟ بیتکویین تا 58  هزار هم رسیده بود و میگن  ممکنه تا 100 هزار و شاید حتی یک میلیون هم برسه ولی هر چی که بود و هر چی که هست  جدذید و خوبه و به  نظر میاد  قوق العاده خوبه حالا چگونه بیتک.یین مجانی  بگیریم؟  این لینکش هست :     https://cryptotabbrowser.com/5190152      ولی  بهتره تا  زمانی که ادم  نیاز  نداره  بیتکوین رو  نفروشه تا  حسابی بالا بره  ......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد