این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

همین الان یه وبلاگی در باره زیبای های فصل پاییز نوشت در بلاگ اسکای دیدم

وقتی نیستی کنارم  دلم  میخواد ببارم اینقدر تو رو دوست دارم  که  آب  رودخونه ها  دریاچه رو  دوست  دارند .. مثل چوبانها وقتی که  عاشق میشن کویر رو هم دوست دارند .دیدم نوشته هایش  عالیه و مفید  پسندیدم  کوتاه و مختصر نوشت اما  پر از  محتوا بود  دلم  میخواد که شادی  لونه کنه  توی  قلبت باز منو افسون کردی  باز زیر موهات  چشمهاتو پنهان کردی امشب بسویش میروم شاید با اشک خود دلش را آتش زنم شاید او دوباره  بسویم  بیاید امشب مرا غم  دیوانه کرده  امشب در خانه دل  کاشانه کرده امشب خودم را فدایی می کنم با گریه  بسویش  میروم  شاید او  بیاید ...خوب بگذریم  برسیم به  مطالبی که  ؟آمارگیر سایت امروز نوشت دقیق زنده  شمارشگر    free visitor reall  ti,me    این سایت  فوق العاده  بی نظیره اون نوشت  تا  یه  مدتی هم  رایگان هست: پنجره رو  نبندید که پاییز هم قشنگه  آمارگیر سایت هم قشنگه Hitsteps فصل  سال خدا هر کدام  یه قشنگی  داره در پاییز  خاطره های  نیمه  جون  باز  دوباره  جون  می گیره در پاییز میشه  افتادن  برگها رو  تماشا کرد فرش طلایی روی  زمین  از برگهای  پاییز هم  قشنگه فصل  پاییز تا  وقتی که  برگهای  درختان  میمیرن همه  خاطرات  زنده میشن آمارگیر سایت امروز بهترین  بهترین  سایت  جهان  را  معرفی می کنه   سایتی که جلوتر از  زمان خودش  حرکت می کنه hitsteps.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد