این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

معرفی یک ارز دیجیتالی به نام شیبا ایلون توله سگ زرد قشنگ و خندان ایلان ماسک

در اوایل  قرن  بیست و یکم ارزهای  دیجیتالی  امدند  و اکنون  نزدیک به 15  سال  هست که آمده  اوایل  کسی  تحویلش نمی گرفت  و تقریبا  رایگان  بود یک  عدد آن شاید  کمتر از  1000 تومان  بود اما  الان 1  میلیارد هست اوه  چقدر  بالا  رفت  همه  رفتند  دنبال  همان  سکه ها  که  ماین کرده  بودند  و یا  مجانی  گرفته  بودند در به در  در  لپ  تاپ  کامپیوتر  هارد  تا  سکه ای  رو که  تقریبا  دور انداخته  بودند  پیدا  کنند شیبا شیب تندی  داره  هم بالا هم پایین شی با که ماسک باعسه مشهور شدن این ارز  شد شی با اینو ایلون یا ایلان ماسک باعسه مشهور شدن این ارز دیجیتالی شد شیبا اینو نام ارز دیجیتالی  زرد رنگی هست که  یک سگ  کوچک نصف  سگهای  معمولی هست هر بار که  پولدارترین  مرد  دنیا  یعنی  ماسک که  عاشق  سگ هست  حرفی  میزنه  یعنی  فقط  کافیه  لب تر کنه  و بگه  شیبا یا یک  عینکی  که  عکس  2  تا  سگ  بر روی شیشه اش  باشه بگیره یا  حتی  یک  تیشرت  سفید رنگ  که  عکس سگ توله یا  همان  شیبا  روش باشه  این  ارز  دیجیتالی  فقط با  2  کلمه  حرف  از  ایلان  ماسک  ناگهان  در همان  لحظه اوج  میگیره  و  چندین برابر  سود  میرسونه  این  سکه  که  خیلی هم  ارزان هست  یعنی  هر  عدد  فقط  2  ریال  خالی پس از  حرف زدن  ایلون همان  لحظه  سود  هزار  برابری  میده شیبا اینو برگرفته از نژاد یک سگ ژاپنی است که همین سگ نماد دوج کوین هم هست. با توجه به رشدهای زیادی که دوج کوین داشته، توکن‌های زیادی هم در پی همین اتفاق به وجود آمدند که شیبا یکی از این توکن‌ها بود.

    ارز شیبا یکی از ارزهای دیجیتالی است که اخیرا اسم آن خیلی زیاد سر زبان‌ها افتاده، در این مطلب می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که ارز شیبا چیست و همه چیز در مورد ارز شیبا را توضیح دهیم. شاید شنیده باشید که از شیبا به عنوان قاتل دوج کوین نام می‌برند. دوج کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که در طی ماه‌های گذشته سر و صدای بسیاری به پا کرده و توانسته جایگاه خوبی در میان رمزارزهای برتر بازار معاملاتی به دست آورد  شیبا اینو کار خود را بیش از یک سال پیش آغاز کرده و بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند و خود دارای بلاکچین نیست. نکته قابل توجهی که در مورد این رمزارز وجود دارد این است که شما می‌توانید میلیاردها یا تریلیاردها شیبا برای خود داشته باشید و مانند سایر رمزارزها مشکلی برای این کار وجود ندارد.

طبق اخبار و اطلاعاتی که از وب‌سایت رسمی این رمز ارز منتشر شده، این ارز مبادلات خود را روی پلتفرم غیر متمرکز ShibaSwap انجام می‌دهد. همچنین آنها قصد دارند تا در آینده نیز دو توکن دیگر با نام‌های لیش و بون بر بستر همین پلتفرم راه اندازی کنند.

شیبا اینو بیشتر محبوبیت خود را مدیون کاربران چینی است. صرافی Houbi چین را می‌توان بزرگترین مرکز معامله برای این ارز دانست چرا که در همان اوایل ارزه این توکن کاربران چینی که در این صرافی بودند علاقه زیادی به آن نشان دادند و باعث شدند تا قیمت آن با رشدی چشمگیر همراه باشد و بتواند به مرکز توجهات تبدیل شود.

.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد