این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

معرفی آمارگیر تست کنید تا مدتی هم رایگان هست زبان فارسی هم دارد

 معرفی آمارگیر تست کنید تا مدتی هم رایگان هست  زبان فارسی هم دارد    Hitsteps        نامی که می شناسید و آنهایی که  حرفه ای  هستند  به این آمارگیر  افتخار می کنند  فقط منچستر یونایتد نیست که حرف ای هست و پر افتخار آمارگیر هم می تونه  حرفه ای باشه    Hitsteps آمارگیر دقیق جلوتر از زمان خودش  حداقل  200  سال حرفه ای ها  مخصوص  حرفه ای هاست  آنهایی که  بهترین را  می خواهند. Hitsteps    Hitsteps    Hitsteps     Hitsteps    Hitsteps    Hitsteps   Hitsteps     Hitsteps    Hitsteps    Hitsteps   Hitsteps    Hitsteps   Hitsteps    Hitsteps    Hitsteps    Hitsteps   Hitsteps    Hitsteps    Hitstepsدر این سایت آمارگیر با چه چیزهایی آشنا می شویم؟ این سایت از صفحات مختلف وبسایت شما هیت‌مپ‌هایی تهیه و در شناخت نقاط قوت و ضعف کمک شایانی می‌کند. Hitsteps برای یک وبسایت با کمتر از ۲۰۰۰ بازدید رایگان است. لازم به ذکر است که این ابزار بیشتر به کاربران حرفه‌ای و آشنا به آنالیز وبسایت توصیه می‌شود و چندان مناسب تازه‌کاران نیست. تا یه مدتی هم مجانی هست  تست کنید.

 Hitsteps      Hitsteps     Hitsteps     Hitsteps     Hitsteps      Hitsteps    Hitsteps    Hitsteps     Hitsteps     Hitsteps     Hitsteps      Hitsteps     Hitsteps   

معرفی آمارگیر تست کنید تا مدتی هم رایگان هست  زبان فارسی هم دارد

Hitsteps

امکان دانلود گزارش آنالیزها با فرمت CMV و PDF نیز وجود دارد و در کنار همه‌ی این قابلیت‌ها، توانایی چت کردن را هم در خود جای داده‌است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد