این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

زندگی آسان فقط با چند حرف چگونه زندگی کردن را آسانتر کنیم

معرفی بهترین سایتها و بهترین وبلاگها و بهترین جملات و حرفهای تاریخ بشریت از هر نوعی در دنیا تنوع زیاد هست از همه چیز از ورزش خوراکی  دوستی سرگرمی  نوع  عقیده  و همه با هم در این دنیا زندگی میکنند بعضی وقتها  همدیگر را نمیخوان و با هم موافق هم نیستند اما چاره کار آسان هست تحمل کردند آنها همدیگر را  تحمل می کنند چون  مجبورن تا  عمری هست در کنار هم زندگی کنند اما  چه راهی هست که  زندگی آسانتر شود خوب اولش همه میگن با پول بله پول همه مشکلات رو آسان میکنه در این شکی نیست  اما همه که پولدار نیستند تقریبا  40 درصد مردم پولدار نیستند و این مردم برای  مقدار پولی که دارند آیا می توانند راحتتر زندگی کنند جواب بلی هست با این لایف هک های باورنکردنی زندگی خود را آسان تر کنید آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بفهمید واقعاً چگونه کاری را انجام دهید، برخلاف آنچه در تمام عمرتان آن را انجام می دادید؟ یا آیا تا به حال لایف هکی پیدا کرده اید که چیزی را بسیار آسان تر یا سریع تر کند؟ این احساس فوق العاده ای است که به شما می آموزد که همیشه راه های هوشمندانه تری برای انجام کاری وجود دارد. در صفحات بعدی امیدواریم شما را غافلگیر کنیم و زندگی شما را با هزاران لایف هک غنی کنیم که قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد. خواهید فهمید که چگونه یک لیمو را بدون هیچ تلاشی بفشارید و چگونه مطمئن شوید که هرگز فراموش نکنید که در را قفل کنید. تابه خود را برای مدت طولانی تنها گذاشته اید و اکنون کثیفی و غذای سوخته در کف آن وجود دارد؟ گاهی اوقات آنقدر بد است که می توانید تمام روز را بشویید و در آن فرورفتگی ایجاد نکنید. این یک نکته است: مقداری پوسته تخم مرغ را خرد کرده و به ماهیتابه اضافه کنید. پوسته های تخم مرغ آسیاب شده را با کمی آب صابون مخلوط کنید تا یک پاک کننده واقعا سخت و ساینده برای کسانی که قابلمه ها و تابه ها را تمیز نمی کنند.خوب با معرفی  سایت امروز گره مشکلات حل میشه یا حداقل کمتر میشه و سایتهایی مانند این زندگی رو آسونتر میکنه:  کیفیت بطری پلاستیکی بادوام و منعطف به شما امکان می دهد تا به طور خلاقانه برای اهداف مختلف بازیافت کنید. یک روش سرگرم کننده برای استفاده مجدد از بطری های پلاستیکی بیاموزید و بطری های پلاستیکی را داخل سطل زباله نمی اندازید!

نکات جالب برای استفاده با بطری های پلاستیکی خالی!

ما همیشه وقتی به هر جایی می رویم مطمئن می شویم که یک بطری آب با خود داریم و بیشتر اوقات همه چیز را می نوشیم. اما وقتی آن را می نوشیم چه اتفاقی می افتد؟ ما معمولا بطری های آب را داخل سطل زباله می اندازیم، زیرا چیز خاصی در مورد بطری های پلاستیکی نمی دانیم.

با این حال، کارهای جالب زیادی وجود دارد که می توانید با بطری های پلاستیکی خالی انجام دهید! دفعه بعد بطری های پلاستیکی خالی را خارج نکنید زیرا می توانید بسیاری از کارها را با استفاده از آنها انجام دهید. https://kingdomofmen.com/categories/en/reuse-plastic-bottles/?swcfpc=1&utm_source=taboola&utm_term=gannettcompany-courierjournal_1003875&utm_content=3586672164&utm_medium=1003875&utm_campaign=BottleTrick-S-ALL-DTM-STH-TB#tblciGiB5Jti9mRvnGowVBmjJF9SRANmFry8Pqz3zEUjufmsPiiCG9kwoheiQ09r0x7mNAQ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد