این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

این سایت به معرفی بهترین سایت های جهان می پردازد

گزینه ای از بهترین سایتها و وبلاگها اسم سایتت رو بگو اینجا بنویسم

بهترین زمان زندگی صبح هست قبل از ساعت 12 ظهر آمارگیر زنده دقیق

تعداد بازدید کننده ها  شمارشگر و پر از امکانات دیگه  هر روز در بلاگ اسکای هستم تا  مطلبی سایتی وبلاگی جدید را پیدا کنم در همین سایتم معرفی کنم اگر هم یکی  خودش  بخواد اینجا به صورت مجانی  معرفی میکنم بیشتر وقتم در اینترنت در جستجوی  بهترین ها در بلاگ اسکای هستم همین الان آمارگیر را دیدم وبلاگی بسیار عالی در بلاگ اسکای خوب اون اینگونه نوشت: وقت خواب نیست پس از مرگ میشه تا ابد خوابید تنبلی رو ول کن زندگی از سر بگیر که زندگی قشنگه این سایت عالیه هر 2 تا بی نظیرن خیلی ها دلشون میخواد با اینجور سایتها آشنا بشند اگر همین الان در بلاگ اسکای باشند حتما می بینند همانطور که من هم اتفاقی  سایتها و وبلاگهایی در بلاگ اسکای یا در اینترنت میبینم یک پخش کننده برای فعالیت های کاربران شما پخش مجدد قدرتمند ترین ابزار برای بازاریابان   free real time  visitor     hitsteps.com

تا جایی که من می دانم مدتی این سایت رایگان است ...منظورم وبلاگم نیست معرفی این سایت هست که همین الان در اینترنت دیدم ...اسمش هست  reactflow.com  مدیران موسسه ها  و همه ریس ها و انهایی که در زمینه کسب و کار و  تولید هستند برای  همه انها این بهترین هست من خودم  زبان انگلیسی ام  زیاد خوب نیست و شاید  تنوانستم آنطور که شایسته این سایت هست  ترجمه کنم و از  گوگول  ترانسلت کمک گرفتم  اما  شما با  دیدن  این  سایت  منظورم  وبلاگم  نیست  این سایت است  reactflow.com  بهتر می توانید استفاده کنید قابل توجه آنهایی که  زبان انگلیسی آنها خوب هست  حتما  وبمستران علاقه دارند از این نوع سایتها استفاده کنند  تا  در  کسب و  کارشان موفق تر باشند جدید و تازه  ابتکاری  نوع  و  خلاقانه فروش بسشتر در  دانستن بیشتر است  شما باید بدانید که چه چیزی نمی دانید

آنچه شما نمی دانید می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند. آیا بازدیدکنندگان شما با دکمه های غیر ضروری غافلگیر شده اند؟ دکمه های مهم حتی متوجه شده اند؟ آیا آنها به همان اندازه که باید کار می کنند؟ چرا آنها نیمی از راه را رها می کنند؟ همه ما آنجا بوده ایم

کارت اعتباری مورد نیاز نیست.


از جعبه در تمام سیستم عاملها کار می کند



یک پخش کننده برای فعالیت های کاربران شما

پخش مجدد قدرتمند ترین ابزار برای بازاریابان، طراحان و توسعه دهندگان است. هر فروشگاه و کارخانه دارای یک دوربین مدار بسته می باشد تا اطمینان حاصل شود که عملیات به درستی انجام می شود. آن را برای وب سایت خود نادیده نگیرید. خطاهای کشف کنید و ببینید که چرا کاربران شما ناراحت هستند و ترک می کنند.



هشدار اشکالات

شاید از برخی مسائل در وب سایت شما آگاهی ندارید. عصب Reactflow Stacktrace جاوا اسکریپت، شبکه و 404 خطا از ضبط و فهرست آنها را برای شما دقیقا به دنبال آنچه که آنها انجام داد که منجر به خطا.



معیارهای دینامیکی

هر کلیک عنصر، hovers و کتیبه را تجسم کنید. تجزیه و تحلیل عناصر بر اساس توجه کاربران خود را به آنها بدهید. آیا دکمه های مهم خود را نادیده گرفته اید؟ آیا مردم با دکمه های غیر بحرانی غافلگیر شده اند؟ بدانید چه کار می کند و چه چیزی باید تغییر کند.



ابزارک ها

کاربران شما به اندازه کافی می گویند، آیا به شما فرصت می دهید که به شما بگوید اشتباه چیست؟ کاربران خود را با استفاده از تصاویری گزارش دهید. نظرسنجی ها و نظرسنجی ها را انجام دهید. ایجاد منحصر به فرد با استفاده از ویجت سرب و ارائه ارتقاء به مشتریان خود.



تحلیل قیف

لینک ها و دکمه های زیادی در وب سایت شما وجود دارد. بازدید کنندگان شما می توانند مسیرهای بسیاری را دنبال کنند. اما تنها چند مسیر به سود شما منجر خواهد شد. ایجاد مسیرهای کانال و تماشای اینکه بازدید کنندگان شما از هر مسیر از بین می روند. بهینه سازی، تماشا، تکرار!




هر ثانیه، شما بینش ارزشمندی را از دست می دهید  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد